فداکاری برادر کوچکتر برای برادر در آستانه مرگ

پسر نوجوان با فداکاری جان برادرش را که پس از حمله کروکدیل در آستانه مرگ قرار گرفته بود نجات داد.

فداکاری برادر کوچکتر برای برادر در آستانه مرگ

به گزارش زنهار، یک پسر نوجوان هندوستانی با کمک برادر قهرمانش از حمله کروکدیل جان سالم به در برد. «نیراج» ۱۶ ساله موفق شد برادرش «ویکاس» ۱۷ ساله را از دهان کروکدیل بیرون بکشد. این اتفاق صبح روز جمعه در ایالت شمالی اوتار پرادش و زمانی رخ داد که این دو برادر در حال شستن دست‌هایشان در رودخانه بودند.

ویکاس در حال شستن دست‌هایش بود که ناگهان پای راست خود را در داخل آرواره‌های قدرتمند یک حیوان  احساس کرد. او در حال کشیده شدن به داخل کانال بود که برادرش به کمک او رسید. پس از آنکه ویکاس شروع به فریاد زدن کرد برادرش نیراج از راه رسید و تلاش کرد تا مانع به زیر آب بردن برادرش توسط کروکدیل شود. با این حال او در ابتدا موفق به رها کردن برادرش نشد. او در ادامه برای نجات برادرش با چند سنگ سر کروکدیل را مورد هدف قرار داد و این حیوان پس از رهاکردن این پسر در کانال آب ناپدید شد.

پس از وقوع این حادثه این نوجوان به مرکز پزشکی محلی منتقل و تحت درمان قرار گرفت. حال این نوجوان مساعد گزارش شده است. نیراج بعدا به مقامات جنگلبانی محلی گفت به دلیل اینکه کروکدیل در زیر نور آفتاب قرار گرفته بود آن‌ها متوجه نزدیک شدن این حیوان به خود نشدند. مسئولان جنگلبانی از افراد محلی خواسته اند تا از نزدیک شدن به کانال خودداری کنند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار