هانی کرده به همراه نوچه هایش بازداشت شد /هانی کرده کیست؟

هانی کرده با نام شناسنامه ای هانی خلیفه دار و نوچه هایش در کمپ ناصر حجازی حضور داشتند که در همان موقع هوادارن استقلال روی سکوها بر علیه سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال به نام حجت کریمی اقدام به شعار دادن کردند.در این هنگام هانی کرده همراه چند لیدر و نوچه هایش به حمایت از حجت کریمی اقدام به ضرب و جرح برخی هواداران کردند.

هانی کرده به همراه نوچه هایش بازداشت شد /هانی کرده کیست؟

استوری عجیب بازیکن استقلال در حمایت از «هانی کُرده»

سرپرست باشگاه استقلال بابت توضیح پیرامون اتفاقات رخ داده در اولین جلسه تمرینی آبی‌پوشان، باید در نشست کمیته انضباطی حاضر شود.

به گزارش زنهار به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی دستور موقت سه هوادار استقلال را به دلیل تخلف و ایجاد حواشی صادر کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

«به دلیل تخلفات صورت گرفته از سوی هانی خلیفه‌دار، پیام نظری و علی تشتکی در حاشیه تمرین تیم استقلال تهران مبنی بر بدرفتاری نسبت به هواداران حاضر در کمپ تمرینی مرحوم حجازی، تخلفات فوق در خور صدور دستور موقت بوده و نفرات فوق تا اطلاع ثانوی از حضور در کلیه ورزشگاه‌های ورزشی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محروم هستند.

همچنین از سیدحجت کریمی سرپرست مدیرعاملی و رئیس کانون هواداران باشگاه دعوت می‌شود تا روز دوشنبه ۱۲ تیر ماه در کمیته انضباطی حضور داشته باشند».

به نقل از ویکی تابناک هانی کرده یکی از اشرار به نام شهر تهران است که بارها به دلیل تخلف هایی که مرتکب شده بود، به زندان افتاد.

گفته می شود هانی کرده لیدر یکی از تیم های پرهوادار تهران است که مناسبات قابل تأملی نیز با برخی مسئولان دارد، چرا که در میهمانی های ایشان شرکت کرده است.

گفته می شود هانی کرده ارتباط نزدیکی با امیر قلعه نویی مربی فوتبال دارد. او ۱۶ سال از زندگی خود را در زندان گذرانده و تجربه حضور در سوریه هم دارد. هانی کرده تنها شروری است که ماشین پورشه سوار می شود.

فعالیت های شرورانه

بررسی ها نشان می دهد هانی کرده از جمله افراد سابقه دار است که در چندین پرونده دزدی و قتل مجرم شناخته شده و برخی افراد برای نزدیک شدن به او  لازم بوده است ابتدا اقدام به قتل چندین نفر کنند تا نزد او جایگاه پیدا کنند.

از جمله اتهام هایی که به هانی کرده وارد است، صدور دستور قتل وحید مرادی یکی دیگر از زورگیران تهرانی است که البته پیشتر پلیس آن را تکذیب کرده بود.

همچنین شواهدی از این اقدامات به دست نیامد و او نیز بارها در ویدیو های مختلف عنوان کرد از مرگ وحید مرادی ناراحت شده است.

حواشی

روز دوشنبه برابر با دوم دی ماه ۱۳۹۸ این فرد با ضربات قمه چند فرد ناشناس به شدت مجروح شد؛ ماجرایی که بر اساس آن  هانی کرده به همراه یکی دیگر از اراذل و اوباش در چهارراه شاپور برای نوشیدن آمیوه توقف کرده و بعد از خرید آبمیوه داخل خودرو پژو ۲۰۶ نشسته و مشغول نوشیدن آبمیوه شدند.

در این هنگام تعدادی از اراذل و اوباش که به روش زاغ زنی منتظر لحظه‌ای بودند که «هانی کرده» را غافلگیر کنند، با موتورسیکلت خود را به کنار خودرو پژو ۲۰۶ رساندند و بلافاصله با ضربات قمه به جان «هانی کرده» و همراه او افتادند.  در این درگیری این فرد به علت غافلگیری نتوانست از خود دفاع کند و به شدت مجروح و به بیمارستانی در همان حوالی منتقل شد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار