خبر تازه درباره رتبه بندی معلمان از راه رسید!

دکتر قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش با اشاره به سفر حج واجب وزیر آموزش و پرورش، اظهار کرد: دکتر صحرایی در دهه ۸۰ با هزینه شخصی، فیش حج تمتع تهیه کرد و در نوبت اعزام به حج بود و سال جاری بر اساس نوبت به سرزمین وحی مشرف شد.

خبر تازه درباره رتبه بندی معلمان از راه رسید!

به گزارش زنهار، دکتر قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش  با اشاره به سفر حج واجب وزیر آموزش و پرورش، اظهار کرد: دکتر صحرایی در دهه ۸۰ با هزینه شخصی، فیش حج تمتع تهیه کرد و در نوبت اعزام به حج بود و سال جاری بر اساس نوبت به سرزمین وحی مشرف شد.

وی افزود: وزیر آموزش و پرورش ضمن هماهنگی با رئیس جمهور در کوتاه‌ترین مدت زمان ممکن عازم این سفر معنوی شد و از ابتدا سفر ایشان به گونه‌ای برنامه‌ریزی شد که پس از انجام اعمال واجب حج تمتع با اولین پرواز به کشور بازگردد.

احمدی لاشکی تصریح کرد: دکتر صحرایی به‌طور روزانه و برخط پیگیر امورات وزارتخانه هست و در برخی از جلسات مهم نیز حضور وبیناری دارد؛ تصویب برخی از مصوبات مهم نظیر اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین و تمدید قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان که خوشبختانه با رضایت قابل توجهی از طرف عموم فرهنگیان برخوردار بود با حضور برخط ایشان انجام شد.

وی گفت: از جمله موضوعاتی که وزیر آموزش و پرورش به صورت روزانه و مستمرپیگیری می‌کند، سرعت و دقت در فرایند رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی، ثبت نام مدارس و برگزاری آزمون‌های استخدامی است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که چه کسی هماهنگ کننده امور در غیاب وزیر آموزش و پرورش است، خاطرنشان کرد: در آخرین جلسه شورای معاونین از سوی وزیر آموزش و پرورش، حجت الاسلام والمسلمین لطیفی معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی جهت هماهنگی و پیگیری امور در مواقعی که نیاز به حضور باشد، معرفی شده است.

وی با تأکید بر اینکه برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش کشور با قوت در حال انجام است، اضافه کرد: دوران پیشرفت و آرامش در وزارت آموزش و پرورش آغاز شده است.

احمدی لاشکی افزود: اعضای شورای معاونان، مسائل را به طور روزانه با وزیر آموزش و پرورش مطرح و توصیه‌ها و دستورات لازم را دریافت می‌کنند و هیچ خللی در انجام فعالیت های آموزشی و پرورشی وجود ندارد و ان‌شاءالله هفته آینده جلسه شورای معاونان با حضور و ریاست دکتر صحرایی برگزار خواهد شد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار