پارک آبی آکوالند را در تور آنتالیا تجربه کنید.

بزرگترین پارک آبی ترکیه چیست؟ ترکیه یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در بین گردشگران است.

پارک آبی آکوالند را در تور آنتالیا تجربه کنید.

بهره مندی از جاذبه های گردشگری مختلف و مجموعه های تفریحی مانند پارک های آبی آنتالیا همواره مورد استقبال گردشگران تور آنتالیا قرار گرفته است. گستردگی مجموعه های تفریحی به حدی است که با حضور در تور ترکیه می توانید از انواع مکان های تفریحی استفاده کنید. با این حال ترکیه با داشتن بهترین پارک های آبی یکی از موفق ترین کشورها در این زمینه است. اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید که بزرگترین پارک آبی تور ترکیه چیست؟ این مقاله از وبسایت توریاب | touryabtravel.com را تا انتها بخوانید تا با بزرگترین پارک آبی ترکیه و ویژگی های آن آشنا شوید.

اگر به تور ارزان آنتالیا سفر کرده اید باید به شما بگوییم که بسیار خوش شانس هستید زیرا بزرگترین پارک آبی ترکیه در تور آنتالیا است. اگر در سفر به تور لحظه آخری آنتالیا از تفریحات ساحلی خسته شده اید و به دنبال پاسخی برای این سوال هستید که بزرگترین پارک آبی تور  آنتالیاترکیه چیست، پارک آبی آکوالند را پیشنهاد می کنیم. آکوالند بزرگترین پارک آبی آنتالیا ترکیه و یکی از بهترین پارک های آبی آسیا است.

توضیح مهم:

شما در تور استانبول نیز پارک های آبی بسیار خوبی در قسمت اروپایی و آسیایی استانبول خواهید یافت.

در بالا به سوال بزرگترین پارک آبی ترکیه چیست پاسخ داده ایم و در ادامه به بررسی این پارک آبی می پردازیم. پارک آبی آکوالند در آنتالیا آنتالیا یکی از منحصر به فردترین پارک های آبی جهان است که در سال ۱۹۹۴ در ساحل دریای مدیترانه در منطقه کنیالتی آنتالیا ساخته شده است. این پارک شامل تفریحات مختلفی مانند سرسره آبی، استخر، زمین دلفین ها، بانجی جامپینگ و رفتینگ است و امکاناتی مانند رستوران و سینما را نیز در خود جای داده است.

این پارک آبی از حدود ۳۰ سال پیش به تدریج ساخته و تکامل یافته است. آکوالند در حال حاضر یکی از مجهزترین پارک های آبی ترکیه است و شهرت جهانی دارد.

چه فعالیت هایی در پارک آبی آکوالند وجود دارد

حالا که جواب سوال بزرگترین پارک آبی ترکیه را می دانید، باید به تفریحات این پارک آبی توجه کنید. آکوالند بزرگترین و هیجان انگیزترین پارک آبی آنتالیا و ترکیه است. از این رو امکانات تفریحی و رفاهی فراوانی دارد. سرسره، غواصی، شنا در استخرهای عمیق، تماشای دلفین ها و بازی با آنها تنها بخشی از سرگرمی های مجموعه آکوالند است.

در ادامه به برخی از امکانات پارک آبی آکوالند اشاره می کنیم:

سرسره: انواع سرسره های آبی در مجموعه آکوالند موجود است. هر کدام از این اسلایدها اشکال متفاوتی دارند و نحوه کار آنها با یکدیگر متفاوت است. بیشتر این سرسره ها نیز در فضای سبز و در میان گل ها و گیاهان فراوان قرار گرفته اند و منظره زیبایی دارند. سرسره U شکل و سرسره سوراخ فضایی از بهترین و هیجان انگیزترین سرسره های این پارک آبی هستند.

استخرها: پارک آکوالند دارای استخرهای متنوعی نیز می باشد که هر کدام دارای امکاناتی برای شنا، آفتاب گرفتن، استراحت و ماساژ ترکی هستند. حتی استخرهایی برای کودکان نیز در این مجموعه وجود دارد.

پرش: حتی فکر پریدن از ارتفاع 70 متری به داخل آب باعث ترشح آدرنالین می شود. اگر می خواهید با رعایت نکات ایمنی این فعالیت هیجان انگیز را تجربه کنید، پارک آبی آکوالند این امکان را فراهم کرده است.

رفتینگ: در مجموعه آکوالند رودخانه ای 300 متری وجود دارد که برای رفتینگ از آن استفاده می شود. در نهایت این رودخانه به یک استخر مواج با عمق حدود 1.5 متر می رسد. اگر عاشق هیجان هستید، حتما رفتینگ را امتحان کنید.

سرزمین دلفین ها: بخشی از پارک آبی آکوالند به دلفین ها اختصاص دارد. اگر عاشق این آبزیان باهوش و زیبا هستید و می خواهید نمایش آنها را تماشا کنید، با پرداخت هزینه جداگانه و خرید بلیط سرزمین دلفین، اوقات خوشی را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید. حتی می توانید در کنار دلفین ها شنا کنید و با آنها عکس بگیرید.

فعالیت های آبی در مجموعه آکوالند برای تمام سنین مناسب است و بسیار امن و هیجان انگیز است. پس از تجربه یک روز فوق العاده در آکوالند، خسته و گرسنه خواهید بود. رستوران های این پارک آبی از ساعت 11:30 الی 13:30 با انواع غذاهای معروف ترکی ، بین المللی و فست فود آماده پذیرایی از شما هستند.

ساعات بازدید از پارک آبی آکوالند در تورهای آنتالیا

آکوالند آنتالیا همه روزه از ساعت 10:00 تا 18:00 باز است. بهترین زمان برای بازدید از آکوالند بهار و تابستان است. در سایر فصول ممکن است با تغییر جزئی در زمان افتتاح یا بسته شدن مجموعه مواجه شوید. قبل از بازدید حتماً سایت اصلی مجموعه را بررسی کنید تا مطمئن شوید که همه چیز به خوبی اجرا می شود.

قیمت بلیط پارک آبی آکوالند آنتالیا

برای ورود به پارک آبی آکوالند باید هزینه بلیط مشخصی را پرداخت کنید. این هزینه با توجه به سن افراد متفاوت است. در سال 2023، قیمت پارک آبی آکوالند برای بزرگسالان حدود 50 یورو، برای کودکان 4 تا 11 سال 40 یورو و برای کودکان زیر 3 سال رایگان است. امکان تغییر این مبالغ وجود دارد. بنابراین بررسی قیمت بلیط از طریق سایت مجموعه قبل از مراجعه بهتر است.

مبالغ ذکر شده فقط برای استفاده از امکانات موجود در پارک آبی آکوالند می باشد. اگر قصد بازدید از سرزمین دلفین ها و تماشای رقص و بازی دلفین ها را دارید، باید هزینه جداگانه ای پرداخت کنید.

images_1687681400_6497f97825a0e

چگونه به پارک آبی آکوالند دسترسی پیدا کنیم؟

راه های مختلفی برای دسترسی به پارک آبی آکوالند آنتالیا وجود دارد. اولین و بهترین راه استفاده از سرویس رفت و برگشت است. این سرویس همه روزه از ساعت 8 تا 9 صبح به تمام نقاط آنتالیا می رود و مردم را به پارک آبی می آورد. با مراجعه به سایت مجموعه می توانید از این خدمات بهره مند شوید.

یکی دیگر از راه های دسترسی به پارک آبی آکوالند استفاده از تورهای تفریحی آنتالیا است. این تورهای یک روزه امکانات بسیار و قیمت های متفاوتی را در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهد، اما همه آنها شامل خدمات رفت و برگشت است.

اگر راهی سنتی و اقتصادی می خواهید، می توانید از اتوبوس های شهری نیز استفاده کنید. نزدیکترین ایستگاه به مجموعه آبی آکوالند، ایستگاه اتوبوس آنتالیا بویوکشهیر است که حدود 500 متر با این پارک آبی فاصله دارد.

استفاده از تاکسی و ماشین شخصی نیز بسیار ساده و بی دردسر است. در این صورت استفاده از نقشه های آنلاین موجود در تلفن همراه برای رسیدن به مقصد بهتر است.

images_1687681362_6497f95277be2

نکات مهمی که قبل از بازدید از پارک آکوالند باید بدانید

هر پارک آبی قوانین و مقررات خاص خود را دارد که بازدیدکنندگان باید از آنها پیروی کنند. قبل از ورود به پارک آبی توجه به توصیه های زیر بهتر است. همچنین در این قسمت به نوع و نحوه تهیه بلیط نیز اشاره شده است.

برای ورود به مجموعه آکوالند باید مایو بپوشید.

بازدید از استخرها و سر خوردن با شلوار جین یا تی شرت ممنوع است.

هنگام ورود به مجتمع نباید غذا و نوشیدنی همراه داشته باشید.

دو نوع بلیط وجود دارد. نوع اول فقط سه ساعت اعتبار دارد اما نوع دوم تا پایان روز اعتبار دارد. در هنگام خرید بلیط به این نکته توجه کنید.

اگر قصد ورود به قسمت سرزمین دلفین ها را دارید، یک بلیت جداگانه خریداری کنید و بعد از دلفین یک ساعته محل را ترک کنید، نشان دهید که آیا قصد شنا با آنها را ندارید.

بزرگترین پارک آبی ترکیه چیست؟

در این مقاله به این سوال که بزرگترین پارک آبی تورهای ترکیه چیست؟ نکات لازم را به شما دادیم و توضیح دادیم. قبل از رفتن به مکان های توریستی و تفریحی در هر شهری، ابتدا در مورد آن مکان مطالعه کنید و اطلاعات کافی کسب کنید.آکوالند بزرگترین پارک آبی ترکیه و یکی از هیجان انگیزترین پارک های آبی جهان است. پس در سفر به آنتالیا از فرصت استفاده کنید و یک روز از سفر خود را به تفریح ​​در این پارک اختصاص دهید. مطمئن باشید این خاطره هرگز از ذهن شما پاک نخواهد شد.

سایت توریاب توسط فریمورک لاراول نوشته شده است و برای اینکه بتواند در سئو سایت گردشگری موفق باشد به پیشنهاد تیم بهینه سازی سایت بارها مورد باز طراحی مجدد قرار گرفت و اخیر ریدیزاین شده است تا بتواند تمام نیازهای کاربران خود را با قابلیت های مانند یوزر فرندلی بودن و ریسپانسیو بودن برآورده کند.جدا از آن تجربه کاربری سایت در نسخه جدید بسیار موفق بوده است که می توان عملکرد آن را با ابزارهای سئو بررسی کرد.تمام تلاش سایت توریاب تجربه وب گردی موفق شما عزیزان در حوزه گردشگری است.شما می توانید در این مسیر و بهبود عملکرد سایت کمک کنید خوشحال میشویم نظرات خود را با توریاب در میان بگذارید.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار