پرونده زنان کشف حجاب کرده، در قوه قضاییه!

امام جمعه موقت اصفهان گفت: رئیس جمهور ایران در سفر به آمریکای لاتین سندهای همکاری مختلفی با این کشورها امضا کرد که نشان می‌دهد دیپلماسی جمهوری اسلامی فعال بوده و منزوی نشده است.

پرونده زنان کشف حجاب کرده، در قوه قضاییه!

به گزارش زنهار به نقل از مهر:حجت‌الاسلام سید احمد محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به هفته قوه قضائیه اظهار کرد: قوه قضائیه، مستقل است و هرچند که ممکن است در دو قوه دیگر براثر تحریم‌ها و شرایط سیاسی، اقتصادی برخی از کارها موانعی ایجاد شود و نتوانند به سرعت به اهداف خود دست یابند، اما در قوه قضائیه درگیری‌های دو قوه دیگر وجود ندارد و برای اجرای عدالت، برخورد با فساد و انواع و اقسام آن مانعی وجود ندارد.

وی گفت: درست است که حقیقت تلخی دارد اما اگر عدالت به درستی اجرا شود منجر به تسکین جامعه خواهد شد و جامعه ما به ایجاد امید نیاز دارد که با اجرای عدالت محقق می‌شود.

امام جمعه موقت اصفهان اضافه کرد: متأسفانه موضوع عفو و گذشت در جامعه ما کمرنگ شده است و بر اساس همین باید فرهنگ‌سازی کنیم و در اختلافات گذشت را رواج دهیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبر در دیدار با رئیس دفتر سیاسی حماس، گفت: ایشان در این دیدار به نکات ظرفی، امیدوارکننده و خط دهنده‌ای اشاره کرده و فرمودند فلسطین قلب مسائل اسلام است که اگر این قلب پیشرفت داشته باشد در مسائل دیگر اسلام هم پیشرفت حاصل می‌شود.

حجت‌الاسلام محمودی اضافه کرد: امروز تولد نظم نوین جهانی پیش آمده است و همین حضور مقتدرانه ایران در قلب حیات خلوت آمریکا و سه کشور آمریکای لاتین بسیار نویدبخش است.

وی ادامه داد: رئیس جمهور در سفر به آمریکای لاتین سندهای همکاری مختلفی با این کشورها امضا کرد که نشان می‌دهد دیپلماسی جمهوری اسلامی فعال بوده و منزوی نشده است و نقطه مشترک ما با کشورهای آمریکای لاتین، ایستادگی در مقابل ظلم و تحریم‌های آمریکاست.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به ایام حج بیان داشت: حج انسان را در مرحله‌ای قرار می‌دهد که با لباسی ساده و بدون انواع عطریات ببیند چه اندازه می‌ارزد، سبک زندگی دینی را تمرین کند و از زندگی دنیایی فاصله بگیرد. حج انسان را تربیت می‌کند و به او عفت و حجاب می‌آموزد. حج به انسان تمرین می‌دهد که عفت خود را در جامعه حفظ کند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار