دستگیری کلاهبرداران و جاعلان ملکی در فردوسیه شهریار

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری کلاهبرداران و جاعلان ملکی در فردوسیه شهریار خبر داد.

دستگیری کلاهبرداران و جاعلان ملکی در فردوسیه شهریار

به گزارش زنهار به نقل از مهر، سردار کیومرث عزیزی بعد از ظهر پنجشنبه گفت: برابر شکوائیه‌های واصله از دادسرای عمومی و انقلاب شهریار با شکایت دو نفر مبنی بر خرید دو قطعه زمین به متراژ یک هزار متری در فردوسیه از توابع شهریار پرونده در دستور کار مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران قرار گرفت.

وی در تشریح جزئیات این شکایت گفت: این دو نفر زمینی را به‌صورت دیوارکشی و به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال از افرادی خریداری و کلیه مبلغ معامله را نیز پرداخت کرده بودند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: خریداران پس از مراجعه به ملک، متوجه حضور معارض ملک اعلامی می‌شوند و با توجه به اینکه ملک فاقد سند رسمی بود، تحقیقات گسترده در خصوص چگونگی مالکیت متهم و همدستان وی در دستور کار قرار گرفت.

عزیزی گفت: در تحقیقات اولیه پلیس، معلوم شد، شاکیان هرکدام یک هزار متر زمین از اراضی شهر فردوسیه را از سه نفر خریداری کرده بودند، که در استعلام از اداره ثبت شهریار معلوم شد خرید و فروش اعلامی به‌صورت قولنامه‌ای بوده و ملک متعلق به فروشندگان نبوده و مالک فردی ساکن خارج از کشور است.

وی گفت: افراد سودجو و از جمله نگهبان ۱۲ ساله همان زمین با همدستی افراد دیگر و با استفاده از شرایط موجود و جعل اسناد و سلسله قولنامه، ملک را به شاکیان فروخته و از آنان کلاهبرداری کرده‌اند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار