پرحرف‌ترین مرد جهان کیست؟

اگر فکر می‌کنید گینس جای آدم‌های خارق‌العاده‌ای است که کارهای محیرالعقول انجام می‌دهند سخت در اشتباهید!

پرحرف‌ترین مرد جهان کیست؟

به گزارش زنهار به نقل از همشهری آنلاین: برگ‌های زیادی از کتاب گینس را آدم‌هایی پر کرده‌اند که با ثبت رکوردی خنده‌دار و عجیب و غریب خود را به قافله رکوردداران رسانده‌اند؛ رکوردهایی که شاید هیچ وقت به ذهن ما نرسیده باشند و از نظر بیشتر ما کسب کردن آنها افتخار محسوب نشوند. با این حال هر کدام از این رکوردهای جالب و بامزه از خلاقیتی حکایت می‌کند که رکوردداران آنها برای ثبتش مدت‌ها تمرین کرده‌اند!  

رکورد طولانی‌ترین سخنرانی را لوئیس کولت فرانسوی با ۱۲۴ ساعت سخنرانی بی‌وقفه در گینس ثبت کرد. لوئیس ۶۲ ساله پنج روز و چهار شب متوالی در مقابل سه نماینده گینس حرف زد تا بالاخره توانست نامش را در گینس جا کند. رکورد قبلی را جایاسیمای هندی در اختیار داشت.

4849656

   لوئیس در تمام این ۱۲۴ ساعت درباره زندگی سالوادور دالی -نقاش‌معروف‌اسپانیایی- فرهنگ مردم کاتالونیا و وضعیت کارمندان دولت صحبت کرد

 

4849655

    لوئیس کولت در سال ۲۰۰۴ هم همین رکورد را کسب کرده بود اما این بار با ۴۸ ساعت سخنرانی بی‌وقفه!

4849657

    لوئیس که در ایستگاه راه آهن و در جمع تماشاگران زیادی سخنرانی می‌کرد، این رکورد را به سالوادور دالی و مردم کاتالونیا تقدیم کرد

4849658

   جایاسیما راویرالا تا قبل از لوئیس، رکورددار طولانی‌ترین نطق دنیا بود. او ۱۲۰ ساعت متوالی درباره مفهوم رشد شخصیت صحبت کرد و توانست پرچانه‌ترین مرد دنیا لقب بگیرد!

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار