چه سرنوشتی در انتظار مالکان ساختمان‌های ناایمن است؟

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید تمامی ساختمان‌های ناایمن، ایمن‌سازی شوند چرا که هر کدام از آن‌ها می‌توانند برای شهر خطرآفرین باشند.

چه سرنوشتی در انتظار مالکان ساختمان‌های ناایمن است؟

به گزارش زنهار ، مهدی عباسی عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار فارس در خصوص آخرین اقدامات انجام شده برای ساختمان های ناایمن شهر تهران گفت: تعداد ساختمان های پرخطر شهر تهران با همکاری دستگاه قضا و شهرداری تهران به زیر 100  رسید.

وی با بیان اینکه ساختمان های که از لیست خارج شدند،  مالکانشان در حال نوسازی و ایمن سازی بنا هستند، گفت: باید تمامی ساختمان های ناایمن، ایمن سازی شوند چرا که هر کدام از آنها می تواند برای شهر خطر آفرین باشد.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: اگر مالکان برای ایمن سازی پای کار نیایند حتما با آنها برخورد قانونی صورت می گیرد ابتدا انشعابات آنها قطع و سپس از فعالیت آنها جلوگیری می شود.

عباسی اضافه کرد: شهرداری تهران با مالکان ساختمان های ناایمن جلساتی برگزار کرده  و عده ای شروع به ایمن سازی کردند.

وی به انتشار لیست ساختمان های پرخطر اشاره کرد و گفت: دیگر افراد می داند کدام ساختمان ها  ناایمن هستند و خودشان در خصوص حضور یا عدم حضور در آن بنا تصمیم گیری می کنند.

به گفته عباسی،  در بین لیست ساختمان‌های ناایمن اسامی ساختمان‌های وزارت بهداشت، وزارت آموزش و پرورش و... هم دیده می شد و انتظار می رود این بناها هر چه سریعتر ایمن سازی شوند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار