فرار باورنکردنی جوجه غاز از دست پلنگ!

یک جوجه غاز زرنگ که دستکم دو بار توسط یک پلنگ شکار شده بود با نقش بازی کردن جان سالم به در برد.

فرار باورنکردنی جوجه غاز از دست پلنگ!

به گزارش زنهار به نقل از فرارو: یک جوجه غاز کوچک در بستر رودخانه درست همان جایی که یک توله پلنگ مشغول بازی است حرکت کرد، آیا پلنگ این پرنده کوچک را یک لقمه چپ می‌کند؟

بنجی سولمز که این لحظات نفس‌گیر را با دوربین خود ثبت کرده می‌گوید: یکی از پلنگ‌های ماده ساکن منطقه در حاشیه بستر خشک رودخانه کشته شده بود. توله او در طول شب به او ملحق شده بود و در همان بستر رودخانه پرسه می‌زد. ما مدتی بود که آن‌ها را تماشا کرده بودیم و توله کوچولو وقتی روی شن‌های رودخانه بالا و پایین می‌دوید، بازیگوش به نظر می‌رسید.

وقتی چند غاز در یک انتهای بستر رودخانه ظاهر شدند، همه چیز تغییر کرد. آن‌ها مستقیماً به سمت پلنگ و توله‌اش می‌رفتند. خوشبختانه جوجه غازها، به داخل بوته‌ها رفتند، اما یکی از جوجه‌ها تصمیم گرفت به فضای باز بیاید، و این زمانی بود که پلنگ به دنبال آن رفت.

غاز توانست از وسیله نقلیه ما به عنوان پوشش استفاده کند و به زیر وسیله نقلیه رفت. اما پلنگ به محض بیرون آمدن از زیر خودرو، آن را گرفت. پس از اینکه پلنگ با جوجه در دهان چند قدم حرکت کرد آن را روی زمین گذاشت. پرنده کوچولوی باهوش خود را به مردن زد و این زمانی بود که پلنگ آن را رها کرد. اما جوجه غاز ناگهان برخاست و پا به فرار گذاشت، پلنگ هجوم آورد و یک بار دیگر آن را گرفت!

پلنگ سپس جایزه خود را بالای درختی در آن نزدیکی برد و همه ما فکر کردیم که این پایان پرنده کوچک است. جوجه که هنوز مرده بازی می‌کرد، خود را بالای درخت و بی پناه دید. اما شانس واقعاً با این کوچولو بود و او از درخت افتاد!

در کمال تعجب همه، پلنگ روی درخت باقی ماند و جوجه غاز را از نزدیک تماشا کرد. جوجه زرنگ فرصت را غنیمت شمرده و به سمت بوته‌های انبوهی که خانواده‌اش در آنجا پنهان شده بودند دوید و ناپدید شد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار