مشاهده صحنه‌ای باورنکردنی از یک گوزن در طبیعت

در این ویدئو گوزنی را می‌توان دید که در کنار جاده در یک منطقه جنگلی ایستاده و مار را می‌جود. مردی که فیلم را ضبط می‌کند می‌گوید: "آیا او مار می‌خورد؟"

حجم ویدیو: ۳.۶۰M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۱۵

به گزارش زنهار به نقل از فرارو: آیا تا به حال یک گوزن را در حال خوردن گوشت دیده اید؟ بله ممکن است این اتفاق بیفتد. ویدئویی پربازدید در شبکه‌های اجتماعی که گوزنی در حال خوردن یک مار است به عنوان شاهدی بر این واقعیت است.

به طور کلی گوزن‌ها گیاهخوار هستند تا اجزای اصلی رژیم غذایی آن‌ها را تشکیل دهند. اما گاهی اوقات به خوردن گوشت نیز متوسل می‌شوند. این حیوان زمانی گوشت مصرف می‌کند که ظاهراً فاقد مواد معدنی مانند فسفر، کلسیم و نمک در بدن خود باشد. این معمولاً در طول فصل زمستان یا زمانی که گیاهان در محیطی که وجود دارند کمیاب است رخ می‌دهد.

کلیپی که اکنون در فضای مجازی منتشر شده است گوزن را جایی که به نظر می‌رسد لبه یک منطقه جنگلی است که به جاده‌ای متصل است، نشان می‌دهد. گوزن در حال جویدن جسد خزنده است. مردی که این تصویر غیرعادی را ضبط می‌کند، شنیده می‌شود که می‌گوید "آیا او مار می‌خورد؟".

به محض انتشار این کلیپ در فضای مجازی، بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی نمی‌توانستند آنچه را که تماشا می‌کنند باور کنند. برخی ادامه دادند که نمی‌تواند درست باشد و پرسیدند که آیا باید آن را به فال نیک بگیرند؟ یکی نظر داد، وای، این وحشی است. شرط می‌بندم که دیدن آن منظره عجیبی بود! کاربر کنجکاو دیگری گفت: این یکی گوزن قوی است. تعجب می‌کنم که چگونه مار را کشت.

در همین حال، یکی از کاربران توییتر تاکید کرد: یادآوری دیگر این است که اگرچه طبیعت می‌تواند زیبا باشد، اما کاملاً می‌تواند بی رحمانه باشد. به خصوص وقتی صحبت از جستجوی غذا باشد. یکی از کاربران نظر داد: واقعا خیلی عجیبه، نه آقا؟ 

کاربر دیگری نوشت: طبیعت پر از فعل و انفعالات باورنکردنی و گاه غیرمنتظره است و این ویدئو یکی از این نمونه‌ها را به نمایش می‌گذارد. این به عنوان یادآوری تنوع گسترده رفتار حیوانات و روش‌های منحصر به فردی است که گونه‌های مختلف برای بقا سازگار می‌شوند.

دیگری اظهار نظر کرد: این یک کشف شگفت‌انگیز بود که علامت سوالی را در مورد طبیعت گیاه‌خوار و گوشت‌خوار حیوانات ایجاد کرد.

حدس زده می‌شود که به دلیل گرسنگی گوزن مجبور به خوردن مار شده است. گوزن بخش عمده‌ای از رژیم غذایی طبیعت است و اگر عادت غذایی آن تغییر کند، می‌تواند نشانه‌ای از خطر بزرگ باشد. این می‌تواند سیستم حیات وحش را مختل کند.

این ویدئو بیش از ۴.۸ میلیون بازدید داشته و هنوز هم همچنان بسیاری را در ناباوری قرار داده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار