آرتین سرایداران جانباز شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس گفت: در کمیسیون پزشکی که برای "آرتین سرایداران" از مجروحان حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد پنج درصد جانبازی برای او به تایید رسید.

آرتین سرایداران جانباز شد

به گزارش زنهار: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس گفت: در کمیسیون پزشکی که برای "آرتین سرایداران" از مجروحان حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد پنج درصد جانبازی برای او به تایید رسید.

ابراهیم بیانی پنجشنبه با اشاره به روند رسیدگی به پرونده جانبازی آرتین سرایداران از مصدومان حادثه تروریستی شاهچراغ افزود: برای آرتین عزیز کمیسیون پزشکی برگزار شده و پنج درصد جانبازی برای او به تایید رسیده که اگر اعتراضی در این زمینه وجود داشته باشد حتما پیگیری لازم صورت خواهد گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که هم اکنون سرپرستی آرتین به چه کسی واگذار شده است، ادامه داد: سرپرست آرتین پدربزرگش بود، اما طی جلسه‌ای که در بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد باتوجه به وابستگی‌های عاطفی که آرتین به خواهرش داشت وکالت وی به خواهرش سپرده شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس گفت: کمیسیون پزشکی استدلال‌هایی دارد و می‌گوید بر مبنای کدهایی که تعریف شده درصد را می‌دهیم.

بیانی افزود: به سه نفر از افرادی که در حادثه شاهچراغ(ع) دچار مجروحیت شدند درصد جانبازی تعلق گرفت که یک نفر از آن‌ها آرتین با جانبازی پنج درصد است، نفر دوم با جانبازی ۱۵ درصد و به شخص دیگری که شرایط وخیم و نامساعدی داشته ۵۵ درصد تعلق گرفته است.

وی ادامه داد: روند رسیدگی به پرونده پزشکی مابقی مجروحان این حادثه تروریستی در دست اقدام است که طی هفته‌های آتی نتیجه نهایی در خصوص این پرونده‌ها اعلام خواهد شد.

منبع: ایرنا

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار