فساد ۲۰ هزار میلیارد تومانی در شهرداری تهران

پرویز سروری، رئیس شورای‌عالی استان‌ها جزئیات کشف فساد ۲۰ هزار میلیارد تومانی در شهرداری را اعلام کرد و گفت: تا پایان سال‌جاری ۴۰ هزار میلیارد تومان از اموال شهرداری بازگردانده می‌شود

فساد ۲۰ هزار میلیارد تومانی در شهرداری تهران

به گزارش زنهار به نقل از همشهری: پرویز سروری، رئیس شورای‌عالی استان‌ها جزئیات کشف فساد ۲۰ هزار میلیارد تومانی در شهرداری را اعلام کرد و گفت: تا پایان سال‌جاری ۴۰ هزار میلیارد تومان از اموال شهرداری بازگردانده می‌شود. فساد ۲۰هزار میلیاردی در این دوره مدیریت شهری کشف و بخشی از اموال عودت داده شد. این کار‌ها در ادوار قبل مدیریت شهری صورت گرفته بود و در این دوره حق شهر به مردم بازگردانده شد.

او توضیح داد: ۲۰ هزار میلیارد تومان از اموال شهرداری تهران بازگردانده شده و ۱۱۰ مورد از املاک شهرداری که دست برخی از افراد بوده نیز برگردانده شده است. یکی دیگر از موضوعات بحث بام لند بوده که کار بزرگی است. قیمت آن حدود ۱۴ هزار میلیارد تومان بوده، اما قیمتی که برای آن گذاشته بودند ۶۰۰ میلیارد تومان بوده است.

سروری افزود: موضوع دیگر پارکینگ چیتگر بود که رقم آن حدود ۴۵۰ میلیارد تومان بوده است. این اقدامات در شهرداری تهران آغاز شد و ادامه دارد و تا پایان سال‌جاری ۴۰ هزار میلیارد تومان از اموال شهرداری بازگردانده می‌شود. مبالغی که شهرداری بازپس گرفته بالاست و این اقدام شهرداری تهران قابل تقدیر است. شهرداری روند خوبی را در پیش گرفته و به‌دنبال ایفای حق شهروندان است. ما در شورای اسلامی شهر تهران هم حامی اقدامات شهرداری هستیم.قیمت املاکی که بنده دیدم درصورتی که به‌روزرسانی هم شود عددی بالاتر است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار