مدیر کل آموزش‌ و پرورش استان قم مطرح کرد؛

برنامه‌ریزی برای ارتقاء ارائه درس آموزش دفاعی

قم- مدیر کل آموزش‌ و پرورش استان قم گفت: با فعال تر شدن گروه آموزش آمادگی دفاعی، برنامه‌ریزی برای ارتقاء کمی و کیفی ارائه این درس به دانش آموزان قمی در دستور کار خواهد بود.

برنامه‌ریزی برای ارتقاء ارائه درس آموزش دفاعی

به گزارش زنهار به نقل از  مهر، علی‌رضا رحیمی شامگاه سه شنبه در جلسه هم‌اندیشی و تجلیل از دبیران جهادی آمادگی دفاعی مدارس استان قم، با اشاره به نگاه والای مقام معظم رهبری به آموزش و پرورش در نظام مدیریتی کشور، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش در پیشرفت همه جانبه کشور نقش مهمی دارد که در بین سپاه در نهادینه کردن این نگاه والای رهبری معظم انقلاب در خصوص همکاری و همراهی با آموزش و پرورش، عملکرد درخشانی داشته است.

رحیمی با اشاره به آثار نامطلوب شیوع بیماری کرونا در نظام آموزشی کشور، ادامه داد: با همه رویکردهایی که دولت‌ها داشته‌اند، نسل دانش‌آموزی قبل و بعد از این بیماری تفاوت‌های زیادی کرده‌اند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم با تأکید بر اهتمام لازم در استفاده از اساتید مجرب و متخصص در تدریس آمادگی دفاعی یادآور شد: گروه آموزشی آمادگی دفاعی در سال تحصیلی سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ استان قم فعال‌تر خواهد شد تا خروجی و تأثیرگذاری این درس بهتر از گذشته شود.

رحیمی عنوان کرد: مدرسان آموزش دفاعی، دو مبحث ارجاع به کتب و منابع معتبر و استفاده از کارشناسان و متخصصان را در ارائه این درس مهم مورد توجه قرار دهند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار