غافلگیری مرد شیادی که دختر جوان را ربوده بود

مرد شیادی که دختر جوان را ربوده بود، توسط پلیس غافلگیر شد

غافلگیری مرد شیادی که دختر جوان را ربوده بود

به گزارش زنهار، اواسط فروردین‌ ماه سال‌جاری، زنی هراسان به اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و عنوان کرد همراه دختر جوانم در خیابان‌های شمال تهران مشغول پیاده‌روی بودیم که ناگهان دخترم ناپدید شد و همه جا را سر زدم اما هیچ ردی از دخترم نبود و حتی با همه آشنایان تماس گرفتم اما کسی از او خبری نداشت و نگران بودم بلایی سر او آمده باشد.
پس از تشکیل پرونده در دایره چهارم پلیس آگاهی، تیمی از کارآگاهان راهی محل زندگی دختر جوان شدند و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم پی بردند، دختر گمشده با یک مرد جوان به صورت پنهانی ارتباط داشته است که همین موضوع شک تیم جنایی را برانگیخت.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در باره این پرونده عنوان کرد: کارآگاهان در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند، دختر گمشده توسط مرد جوان در فضای‌ مجازی با شگرد ازدواج اغفال شده و از خانه فرار کرده است که همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان با روش‌های علمی و اقدامات اطلاعاتی هویت متهم را در کوتاه‌ترین زمان ممکن شناسایی کنند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در گام ‌بعدی با بررسی‌های تخصصی متوجه شدند، دختر اغفال شده در خانه‌ای در شرق تهران حضور دارد که کارآگاهان پس از کشف این سرنخ مهم، با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی راهی آنجا شدند و مرد جوان را دستگیر کردند.
وی با بیان اینکه کارآگاهان موفق به پیدا کردن دختر گمشده شدند، افزود: متهم پس از انتقال به اداره چهارم پلیس آگاهی در جریان تحقیقات ابتدایی ضمن ابراز ندامت و پشیمانی به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان در فضای مجازی با شگرد وعده‌های پوشالی و آزار و اذیت وی در مخفیگاهش اعتراف کرد.
سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی با بیان اینکه متهم قصد داشت تا ابتدا دختر گمشده را به استان دیگری ببرد اما با تیزهوشی کارآگاهان موفق نشد، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، دختر گمشده به آغوش گرم خانواده خود بازگردانده شد و متهم برای کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار