اعتراف های تکان دهنده زنی که مرد و زنده شد!

کورتنی سانتیاگو ۳۲ ساله، درباره تجربه نزدیک مرگ خود گفت که برای حدود ۴۰ ثانیه از دنیا رفت، اما این ۴۰ ثانیه برایش مثل یک عمر بود.

اعتراف های تکان دهنده زنی که مرد و زنده شد!

به گزارش زنهار؛ یک زن ۳۲ ساله که در طول اسکن MRI از هوش رفت و دچار سنکوپ شد. او ادعا می‌کند به مدت ۴۰ ثانیه مُرده و دوباره زنده شده است.او تجربه نزدیک به مرگ خود را با دنبال کنندگان تیک تاکی‌اش به اشتراک گذاشته و از احساس آرامش مطلق، حضور در یک ساحل و دیدن مردی می‌گوید که با وجود اینکه قبلا او را ندیده بود، احساس می‌کرد یک عمر است که می‌شناسدش.او جولای سال گذشته تحت اسکن ام آر آی سینه قرار گرفت.کاری که به دلیل داشتن ژنی که او را در معرض خطر ابتلا به سرطان سینه قرار می‌دهد، ‌به‌طور مرتب انجام می‌دهد.پس از قرار دادن IV، بدن کورتنی دچار شوک شد و ضربان قلب و فشار خون او به شدت کاهش پیدا کرد؛ سپس در عرض چند ثانیه هوشیاری‌اش را از دست داد.

تنها احساس آرامش مطلق بود

در ویدئویی در TikTok، کورتنی سانتیاگو گفت: «در آن لحظات هیچ مفهومی از زمان وجود نداشت، تنها احساس آرامش مطلق بود. از اینکه بدنم، زندگی‌ام، پسرم یا خانواده و دوستانم را پشت سر جا بگذارم نگران نبود. در آن لحظات هیچ‌کدام از این‌ها مهم نبود.»پس از وارد شدن به وضعیتی که خودش آن را «وضعیت رویا» توصیف می‌کند؛ خود را در حالی یافت که در ساحل مقابل مردی ایستاده بود که هرگز او را ندیده بود اما احساس می‌کرد همیشه او را می‌شناخته است. مرد به او گفت همه چیز روبه‌راه است و هنوز وقت رفتنش نرسیده است.ناگهان محیط اطراف او شروع به تغییر کرد و مناظر به کوه هایی تبدیل شد که به خانه دوران کودکی اش شباهت داشت.این زن ۳۲ ساله ادعا می‌کند که وقتی از خواب بیدار شد، قادر به صحبت کردن نبود و بدنش کاملا سفت شده بود.

آزمایش‌ها نشان داد که او سنکوپ وازوواگال داشته است

وضعیتی که در آن بیمار به دلیل واکنش بیش از حد به برخی محرک‌ها، مانند خون یا ناراحتی عاطفی، غش می‌کند و از حال می‌رود. در پاسخ، ضربان قلب و فشار خون فرد و همچنین جریان خون به مغز کاهش می‌یابد.این موضوع باعث می‌شود که شما برای مدت کوتاهی هوشیاری خود را از دست بدهید.در حالی که ضربان قلب ممکن است تا ۱۰ ثانیه کاهش پیدا کند، این وضعیت زندگی فرد را تهدید نمی‌کند.کورتنی سانتیاگو در مجموعه‌ای از ویدیوهای تیک تاکی خود گفت که احساس می‌کرد که در طول MRI ممکن است مشکلی پیش بیاید.او گفت: «من ۱۰۰ درصد مطمئنم که چیزی که دیدم «بینابین دنیاها» و خیلی بیشتر از یک غش ساده بود. چون ما زمانی که بی‌هوش می‌شویم خواب نمی‌بینیم و با این حس که زمان را از دست داده‌ایم بیدار نمی‌شویم.»هفته‌ها قبل از این ماجرا، او یک جدایی بد و مرگ یکی از دوستانش را پشت سر گذاشته بود و گفت که این موضوعات می‌توانست به تجربه نزدیک به مرگی که داشته دامن زده باشد.کورتنی سانتیاگو ۳۲ ساله، درباره تجربه نزدیک مرگ خود گفت که برای حدود ۴۰ ثانیه از دنیا رفت، اما این ۴۰ ثانیه برایش مثل یک عمر بود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار