فرزند کشی ادامه دارد/ قتل پسر جوان به دست پدرش در کرمانشاه!

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری فردی خبر داد که پسر خود را به علت اعتیاد به شیشه و اذیت و آزار خانواده به قتل رسانده بود.

فرزند کشی ادامه دارد/ قتل پسر جوان به دست پدرش در کرمانشاه!

به گزارش زنهار؛ سرهنگ علی کرمی اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر فوت جوان 25 ساله‌ای به علت  سقوط  از بلندی در یکی از محلات شهر  کرمانشاه  ، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از ارجاع پرونده به پلیس آگاهی و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد این حادثه اتفاقی نبوده و جوان فوت شده به پایین پرتاب شده که کارآگاهان در ادامه تحقیقات خود به پدر 57 ساله مقتول مشکوک شده و او را مورد بازجویی های تخصصی قرار دادند.

کرمی افزود: پدر مقتول در بازجویی های صورت گرفته به  قتل  پسرش اعتراف و انگیزه اش را از این کار اعتیاد فرزندش به شیشه و اذیت و آزار خانواده و تهدید آنها با چاقو عنوان کرد.

رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه عنوان کرد: قاتل در اظهارات خود عنوان کرد روز حادثه پس از درگیری لفظی که بین او و پسرش ایجاد شده، هنگامی که پسرش به بالای پشت بام رفته و لبه دیوار پشت بام نشسته، ضربه‌ای به سینه او وارد کرده که منجر به  سقوط  و در نهایت فوتش شده است.

وی در پایان از تشکیل پرونده ای در این خصوص و معرفی قاتل به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار