مرگ وحشتناک نوجوان 14 ساله باز هم در اثر حمله سگ +جزئیات

دانش‌آموز ۱۴ساله وقتی در جریان حمله سگ پا به فرار می‌گذارد، ناگهان در اثر برخورد یک خودروی تاکسی جانش را از دست می‌دهد. صاحب سگ و راننده خودرو به دستور مقام قضایی بازداشت به قید قرار وثیقه هستند تا تحقیقات کارآگاهان تکمیل شود.

مرگ وحشتناک نوجوان 14 ساله باز هم در اثر حمله سگ +جزئیات

به گزارش زنهار؛ دانش‌آموز ۱۴ساله وقتی در جریان حمله سگ پا به فرار می‌گذارد، ناگهان در اثر برخورد یک خودروی تاکسی جانش را از دست می‌دهد. صاحب سگ و راننده خودرو به دستور مقام قضایی بازداشت به قید قرار وثیقه هستند تا تحقیقات کارآگاهان تکمیل شود

 ۲۳ اردیبهشت‌ماه امسال حادثه دلخراش یک تصادف از یک دوربین مداربسته در بلوار امیرکبیر شهرستان شهریار منتشر شد که صحنه‌ای تکان دهنده از حمله سگ به یک پسر نوجوان را نشان می‌‌دهد.

 اثر این حمله پسر ۱۴ ساله هنگام فرار و عبور از خیابان با خودروی تاکسی برخورد کرد که متأسفانه باوجود تلاش تیم پزشکی پسر نوجوان در دم جان خود را از دست داد.

سرهنگ پیمان فتاحی رئیس پلیس آگاهی شهریار که به تازگی سکان این فرماندهی را در غرب استان تهران به دست گرفته است  گفت: وقتی این حادثه رخ داد خیلی سریع پلیس نیز رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار داد.

او با اظهار اینکه با تکمیل گزارش تصادف، پرونده این حادثه در اختیار قضات دادسرا قرار گرفته است، گفت:

هم اکنون دو متهم این حادثه با قرار وثیقه آزاد شده و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

نخستین متهم صاحب سگ نگهبان و دومین متهم نیز راننده تاکسی است. وی مدعی شد پس از حمله سگ نگهبان به نوجوان جان باخته، سگ توسط صاحبش مفقود شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در پایان خاطرنشان کرد: پلیس پرونده حادثه مذکور را پس از بررسی جوانب مختلف به دستگاه قضایی ارجاع داده است که مقام قضایی نتیجه نهایی را به ولی دم جان باخته اعلام خواهد کرد.

در جریان حادثه حمله مرگبار سگ به دانش‌آموزی در شهرستان شهریار، مأمور راهور حاضر در محل برای نجات کودک اقدام می‌کند اما متأسفانه در اثر تصادف با یک خودرو مأمور نیز مجروح و برای مداوا به بیمارستان منتقل می‌شود که در این زمینه با سرهنگ پیمان همایی رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک راهور غرب استان تهران گفت‌وگو کردیم.

سرهنگ همایی با تأیید تصادف مأمور راهور در حین کمک به نوجوان شهریاری اظهار داشت: مأمور راهور غرب استان تهران در بلوار امیرکبیر در حین کمک به نوجوانی که پس از حمله سگ نگهبان تصادف کرده بود با یک خودروی وانت بار تصادف می‌کند.

او به انتقال مأمور راهور به بیمارستان اشاره کرد و افزود: مأمور راهور پس از انتقال به بیمارستان به‌صورت سرپایی درمان و به منزل منتقل می‌شود.

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک راهور غرب استان تهران در پایان گفت: خودروی مذکور توقیف و راننده خاطی بازداشت می‌شود و پلیس برای این حادثه پرونده تشکیل می‌دهد تا مراجع قضایی نسبت به حادثه تصمیم‌گیری کنند

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار