خبر خوش سازمان بهزیستی به مددجویان و معلولان

برآورد سازمان بهزیستی نیاز به ۱۶۰ هزار مسکن مددجویی برای افراد تحت پوشش دارد که ۱۲۰ هزار مسکن شهری و ۴۰ هزار مسکن در بخش روستایی است؛ ۱۴۰ هزار نفر از این میزان در سامانه وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده اند.

خبر خوش سازمان بهزیستی به مددجویان و معلولان

 به گزارش زنهار؛ برآورد سازمان بهزیستی نیاز به ۱۶۰ هزار مسکن مددجویی برای افراد تحت پوشش است که ۱۲۰ هزار مسکن شهری و ۴۰ هزار مسکن در بخش روستایی است.

علی محمد قادری، رئیس سازمان بهزیستی کشور در نشست مشترک با قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) ضمن تشریح فعالیت‌ها و وظایف سازمان بهزیستی گفت: این سازمان از ۱۵ سال پیش در حوزه تسهیلگری مسکن مددجویان ورود کرده که با مشارکت دستگاه‌ها و خیرین ۱۷۷ هزار خانوار تحت پوشش صاحب مسکن شده اند.

او افزود: برآورد سازمان بهزیستی نیاز به ۱۶۰ هزار مسکن مددجویی برای افراد تحت پوشش دارد که ۱۲۰ هزار مسکن شهری و ۴۰ هزار مسکن در بخش روستایی است؛ ۱۴۰ هزار نفر از این میزان در سامانه وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده اند.

قادری در ادامه با بیان اینکه در حوزه اشتغال تعهد سازمان بهزیستی ۶۵ هزار از یک میلیون نفر بود، تشریح کرد: در سال گذشته ۸۵ هزار اشتغال یعنی ۱۳۰ درصد مورد انتظار با راستی آزمایی ۹۳ درصد توسط سازمان بهزیستی ایجاد شده است.

در این جلسه سردار جمال‌الدین آبرومند، دبیر فرماندهی قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به اینکه می‌توان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی، مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها و بنگاه‌ها و بهره‌گیری از توان مردمی بسیاری از مشکلات رفع کرد، افزود: اگر مسائل به خوبی برای جامعه بیان و معرفی شود، بسیاری از کارها توسط خود مردم انجام خواهد گرفت.

وی همچنین از مشارکت در احداث ۶۰ هزار مسکن مددجویی خبر داد و افزود: با مشارکت سازمان بهزیستی و قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن (ع) برای زنان سرپرست خانوار و فرزندان در آستانه مستقل شدن شغل ایجاد خواهد شد.در این جلسه که سردار ضیا‌الدین حزنی، فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، میرمحمد صادقی، معاون بنیاد احسان ستاد اجرایی، سردار غلامی، معاون سازمان بسیج سازندگی و مدیرعامل هلدینگ حمایتی بنیاد مستضعفان نیز حضور داشتند در خصوص اوقات فراغت و سفر برای خانواده‌های افراد دارای معلولیت بحث و گفت‌و‌گو شد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار