کشف جسد مرد جوان تهرانی در پارک نهج البلاغه

تیم جنایی در محل حادثه با جسد مرد حدودا 27 ساله‌ای مواجه شدند که خودش را از یک درخت حلق‌آویز کرده و دست به خودکشی زده بود.

کشف جسد مرد جوان تهرانی در پارک نهج البلاغه

به گزارش زنهار؛ روز گذشته یکشنبه هفدهم اردیبهشت ماه، کشف جسد مرد جوانی در پارک نهج‌البلاغه از سوی رهگذران به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد که با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 134 شهرک قدس و تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی با دستور قاضی محمد وهابی؛ بازپرس ویژه قتل عمد شعبه دوم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

 

تیم جنایی در محل حادثه با جسد مرد حدودا 27 ساله‌ای مواجه شدند که خودش را از یک درخت حلق‌آویز کرده و دست به خودکشی زده بود؛ بررسی‌های ابتدایی نیز نشان می‌داد، متوفی به خاطر دلایل شخصی وارد این بوستان شده و به زندگی خود پایان داده است.

پس از پایان تحقیقات میدانی در محل حادثه، کارآگاهان جنایی ماموریت یافتند تا دوربین‌های مداربسته پارک نهج‌البلاغه را هدف بازبینی قرار دهند و اقدامات اطلاعاتی را در رابطه با کشف انگیزه دقیق خودکشی متوفی کلید بزنند.

با دستور قضایی جسد متوفی برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در رابطه با این پرونده توسط کارآگاهان جنایی ادامه دارد.

منبع: تسنیم

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار