تهران بارانی می‌شود

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان وزش باد همراه با نفوذ سامانه بارشی از بعد از ظهر دوشنبه( ۱۸ اردیبهشت) و افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

تهران بارانی می‌شود

به گزارش زنهار؛ براساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران امروز(۱۷ اردیبهشت) با ماندگاری هوای نسبتا پایدار، آسمانی صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد و از بعد از ظهر روز دوشنبه ( ۱۸ اردیبهشت) با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی تا روز چهارشنبه (۲۰ اردیبهشت) به‌طور متناوب گاهی رگبار باران با احتمال رعدوبرق و در بعضی ساعات وزش باد شدید و با توجه به ناپایداری‌های محلی در برخی مناطق گاهی خیلی شدید همراه با خیزش موقت گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

امروز و فردا افزایش نسبی دما و برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه کاهش نسبی و دوباره از روز پنجشنبه (۲۱ اردیبهشت) افزایش نسبی دما مورد انتظار است.

عمده بارش‌ها در سطح استان به‌صورت رگبارهای پراکنده در بازه زمانی سه‌شنبه تا چهارشنبه خواهد بود و بیشترین افزایش سرعت باد و خیزش موقت گردوخاک نیز برای روز دوشنبه پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۱۸ اردیبهشت) کمی ابری و در بعد از ظهر با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه (۱۹ اردیبهشت) نیمه‌ابری تا ابری همراه با وزش باد گاهی وزش باد شدید و رگبار باران با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ایستگاه‌های ورامین و فرودگاه امام خمینی(ره) با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانیتگراد گرم‌ترین ایستگاه‌های هواشناسی استان بودند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار