بچه ۱۲ ساله 8 میلیون از مادرش دزدی کرد/ مادر شکایت کرد

یک زن وقتی به پلیس فتا به دلیل دستبرد زده شدن به حساب بانکی‌اش شکایت کرد، اصلا تصور نمی‌کرد که دست فرزند ۱۲ ساله‌اش در ماجرا باشد.

بچه ۱۲ ساله 8 میلیون از مادرش دزدی کرد/ مادر شکایت کرد

به گزارش زنهار؛ سعید تجری رئیس پلیس فتا استان گلستان اظهار کرد: در روزهای گذشته یکی از شهروندان به پلیس فتا مراجعه و در خصوص برداشت غیرمجاز رخ داده از حساب بانکی خود شکایتی را مطرح کرد و درخواست رسیدگی داشت.

وی ادامه داد: موضوع در دستور پیگیری کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت و در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که در چند مرحله به صورت خرید اینترنتی از حساب بانکی شاکی برداشت شده است. 

رئیس پلیس فتا گلستان با اشاره به اینکه مجموع مبالغ برداشت شده ۸۰ میلیون ریال بوده، تصریح کرد: در پیگیری‌های پلیس و ردزنی‌های فنی و تخصصی مشخص شد فرزند شاکی برای خرید اکانت‌های بازی رایانه‌ای آنلاین از حساب بانکی مادر خود، بدون اطلاع وی، مبالغ قابل توجهی را برداشت کرده است.

تجری بیان کرد: این متهم ۱۲ ساله در گفتگو با کارشناسان پلیس اظهار کرد که با توجه به اطلاع داشتن از شناسه‌های کارت بانکی و رمزهای عبور و دسترسی به گوشی مادرش، در فرصت مناسب برداشت‌ها را انجام داده و سپس پیامک‌های ارسال شده به تلفن همراه مادرش را نیز حذف کرده است.

وی اضافه کرد: برای اینکه فرزندان در فضای مجازی کمتر آسیب ببینند، نیاز است که والدین بر فعالیت‌های سایبری آن‌ها و همچنین بازی‌های رایانه‌ای که انجام می‌دهند نظارت کافی داشته باشند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار