خرافات عجیب درباره رابطه جنسی

در ارتباطات زناشویی به دلیل نداشتن آگاهی و آموزش های جنسی خرافات به سراغ زوج ها می آید که باعث ایجاد مشکلاتی در روابط زناشویی می شود.

خرافات عجیب درباره رابطه جنسی

 

 

به گزارش زنهار؛ ممکن است عقاید مختلفی در شما ریشه دوانده باشد که نتوانید از آن ها صرف نظر کنید . مثل این که از کنار خیابان و یا یک پیاده رو رد می شوید ، ناگهان سکه روی زمین می بینید . نمی توانید آن را برندارید اما با خودتان فکر می کنید که اگر آن را بردارید باعث به وجود آوردن بدبختی در زندگی شما می شود یا این که مثلا چتر را داخل خانه باز نمی کنید زیرا عقیده دارید که باعث بدشانسی می شود.

بسیاری از ما در زندگی عقاید و خرافات زیادی داریم که در وجود ما نهادینه شده است . این خرافات همچنین در مورد روابط زناشویی نیز وجود دارند که در این مطلب در مورد آن ها صحبت خواهیم کرد.

افزایش روابط جنسی باعث بهبود پرورش محصولات می شود

بسیاری از درمانگران قدیمی و سنتی در کشورهای مختلف عقیده دارند که روابط زناشویی می تواند یک تمرین معنوی محسوب شود . بسیاری از آن ها عقیده دارند که این روابط نشانه باروری هستند ، باروری جسمی و انسانی نیز می تواند با باروری محصولات مرتبط باشد . پس عاملی برای افزایش میزان محصولات خواهد بود.

روز جمعه رابطه زناشویی داشته باشید که باعث افزایش صمیمیت شما خواهد شد

 

جمعه یک روز تعطیل است . بعضی از افراد عقیده دارند که داشتن روابط زناشویی در چنین روزی حداقل در یکی از ساعات این 24 ساعت می تواند باعث وابستگی زیاد این زن و شوهر به یکدیگر شود.

رابطه زناشویی در مردها ضعف و سستی بدن می آورد

پزشکان سنتی چین معتقدند که رابطه زناشویی زیاد، باعث به هم خوردن تعادل بین «یین» و «یان» در مرد و ابتلا او به بیماری های مختلف جسمی می شود . همچنین هندی ها نیز عقیده دارند رابطه زناشویی زیاد در مردها ضعف و سستی بدن می آورد تا جایی که سومین علت مراجعه مردهای هندی به پزشک عمومی، شکایتی به نام «جیریان» است که شکایت های جسمی با منشاء رابطه جنسی است. برخی ورزشکاران نیز قبل از مسابقه ها رابطه زناشویی را کنار می گذارند تا توان بدنی اش تحلیل نرود!

برای جلوگیری از افزایش مشکلات فرزندانتان بهتر است در روزهای آفتابی رابطه جنسی داشته باشید

بعضی از افراد معتقدند کودکانی که با مشکلات زیادی روبرو می شوند ، علت آن روابط جنسی بین پدران و مادرانشان می باشد . آن ها معتقدند که برای برطرف شدن مشکلات کودکان دختر، باید در روزهای طوفانی و بارانی رابطه جنسی با همسر برقرار کرد و برای کودکان پسر در روزهای آفتابی این کار را انجام داد.

این یک خرافه مربوط به کشور کره می باشد . آن ها معتقدند که برقراری رابطه زناشویی در روزهای طوفانی شدید ، باعث افزایش مشکلات کودک خواهد شد . بنابراین اگر می خواهید که فرزندتان در آینده به یک تروریست تبدیل شود ، بهتر است در همین روزها رابطه جنسی برقرار کنید.

رابطه زناشویی سبب دور شدن از معنویات می شود

نگرش های منفی دیگری وجود دارد که می گوید توجه زیاد به رابطه زناشویی به معنی مادی بودن و دور شدن از معنویات است.

عشق با رابطه زناشویی در تقابل است

نگرش منفی دیگر از تقابل عشق با رابطه زناشویی ناشی می شود. برخی فکر می کنند اگر اهمیت دادن به رابطه جنسی سبب از بین رفتن عشق می شود و نگاه جنسی همسر به آنها یعنی عشقی بینشان نیست.

اگر در طول روز رابطه زناشویی داشته باشید ، احتمالاً فرزند شما زال خواهد شد

بعضی از مردم در جنوب آفریقا عقیده دارند که رابطه های زناشویی می تواند روی سلامت نوزاد موثر باشد . آن ها دوقلو ها را نماد بدشانسی و سه قلوها را نماد بدبختی بیشتر می دانند . همچنین از فرزندان زال نیز بسیار واهمه دارند . تنها راه ممکن برای جلوگیری از به دنیا آمدن فرزندان زال را جلوگیری و دوری از رابطه زناشویی در هنگام روز می دانند.

قرار دادن یک آینه نزدیک تخت خواب باعث می شود که رابطه زناشویی شما یک رابطه شیطان صفت باشد

این خرافه مربوط به کشور تایلند می باشد . آن ها عقیده دارند که وجود آینه در کنار تخت خواب باعث می شود که خودتان را هنگام برقراری رابطه زناشویی داخل آن ببینید . در نتیجه ذهن شما از رابطه زناشویی ، یک عقده روحی می سازد.

نگاه نکردن به همسر هنگام روابط زناشویی باعث می شود که تا 7 سال نفرین شوید و رابطه جنسی خوبی با یکدیگر نداشته باشید

بسیاری از مردم در آلمان به این موضوع عقیده دارند . آن ها به شدت معتقدند که غیر از زمان های پلک زدن ، نباید هنگام رابطه جنسی چشم از همسر خود بردارید تا بتوانید رابطه جنسی خوبی داشته باشید.

اگر قبل از شروع جنگ یا مسابقه رابطه جنسی داشته باشید، باعث می شود که شکست بخورید

بسیاری از مردم دنیا عقیده دارند که شب قبل از جنگ یا مسابقه ای نباید رابطه زناشویی برقرار کرد . هرکس که این کار را بکند ، قطعاً در جنگ شکست خواهد خورد . این عقیده در بسیاری از فرهنگ ها وجود دارد . در کشورهایی که در ورزش سرآمد هستند، رایج است . بسیاری از مربیان به بازیکنان پیشنهاد می دهند که هرگز شب قبل از مسابقه رابطه زناشویی نداشته باشند.

قبل از شکار لاک پشت یا یک خرس روابط زناشویی نداشته باشید

بعضی از افراد معتقدند که هنگام تصمیم گیری برای شکار خرس یا لاک پشت ، هرگز نباید رابطه زناشویی برقرار کرد زیرا باعث می شود که در این کار موفق نشوید.

حرف آخر

ابتدای مطلب گفتیم خرافات و همین کافیست که بدانید هر آنچه گفته شد ، عجیب و غریب هایی بود که پایه علمی ندارند و در حد خرافات رایج میان مردم برخی از کشورها هستند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار