ازدواج آقای شهردار 65 ساله با دختر 16 ساله +عکس عروسی

ازدواج پیرمرد 65 ساله با دختر نوجوان 16 ساله مثل یک ویروس فضای مجازی را فرا گرفت. تصور می شود فداکاری دختر برای مادرش بوده که همین موجب خشم اهالی شد.

ازدواج آقای شهردار 65 ساله با دختر 16 ساله +عکس عروسی
به گزارش زنهار؛  فاصله سنی در ازدواج مسئله مهمی است و بدون توجه به این مهم، تا بحال بارها شاهد ازدواج هایی جنجالی با اختلاف سنی های غیرباور بوده ایم که جدیدترین آنها ازدواج پیرمردی 65 ساله با دختر نوجوانی است که یک روز قبل از ازدواجش تازه به سن قانونی ازدواج رسیده بود.

اصل ماجرا همانطور که در بخش گوناگون نمناک می خوانید از این قرار است که یک شهردار برزیلی اوایل این ماه با ازدواج قانونی با دختری 16 ساله و سپس منصوب کردن مادر او به عنوان دبیر فرهنگ و گردشگری، گسترده ای از جدال و اعتراضات را در کشور به دنبال داشت.

شهردار شهر آرائوکاریا در جنوب برزیل، به تازگی با دختری 49 سال جوانتر از خود ازدواج کرد، ازدواجی که در کنار اختلاف سنی زیاد عروس و داماد، اتفاقی که فردای مراسم افتاد، خبرساز شد.

ازدواج شهردار

مادر این دختر یک روز بعد از عروسی توسط شهردار که دامادش نیز بود، در جایگاه دبیر فرهنگ و گردشگری در آرائوکاریا شروع به کار کرد و همین انتصاب باعث خشم بیشتر اهالی شد. آنها معتقد بودند که این ازدواج، مثل یک معامله بوده و زندگی دختر نوجوان بی نوا بخاطر به پست و مقام رسیدن مادرش تباه شده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار