لورفتن تجاوز فرماندار به 11 زن +عکس فرماندار

انتشار گزارش تحقیقات دادستانی فدرال علیه فرماندار نیویورک مبنی بر تعرض جنسی وی به ۱۱ زن باعث شد رئیس‌جمهور آمریکا خواستار استعفای او شود.

لورفتن تجاوز فرماندار به 11 زن +عکس فرماندار

 

به گزارش زنهار؛ انتشار گزارش تحقیقات دادستانی فدرال علیه فرماندار نیویورک مبنی بر تعرض جنسی وی به ۱۱ زن باعث شد رئیس‌جمهور آمریکا خواستار استعفای او شود.
دادستانی فدرال آمریکا گزارش تحقیقات درباره تجاوز جنسی فرماندار نیویورک به 11 زن را منتشر کرد.

در گزارش دادستان کل ایالت نیویورک آمده است، «اندرو کومو» فرماندار این ایالت که از سال ۲۰۱۱ در این پست حضور دارد، به روش های مختلف ۱۱ زن را مورد تعرض جنسی قرار داده و قانون شکنی کرده است.

 این تحقیقات پنج ماهه درباره شکایت ها از تعرض جنسی فرماندار نیویورک نشان داد که کومو فضای کاری «مسمومی» را برای کارکنان خود ایجاد کرده و مسئولان دفتر او نیز به صورت غیرقانونی نسبت به کسی که اولین بار این اتهامات کومو را علنی کرد، اقدام تلافی جویانه انجام داده اند.

بعد از انتشار این گزارش ۱۶۸ صفحه ای پرجزئیات، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا و تعدادی از چهره های شاخص حزب دموکرات از اندرو کومو خواستند که از سمت فرمانداری نیویورک استعفا دهد.

 

بایدن طی نشست خبری کاخ سفید در پاسخ به سوالی در این باره گفت: «به نظرم او باید استعفا دهد. مطمئنم که البته مطمئنم برخی از آن کارها کاملاً پاک و بدون گناه بوده است. با این حال، مشخصاً دادستان کل تصمیم گرفته که کارهایی هم انجام شده که [پاک] نبودند».

 

با این حال، کوموی ۶۳ ساله با انتشار ویدئویی ضمن تکذیب تمام اتهامات وارده علیه خود، اعلام کرد به هیچ وجه از این پست استعفا نمی دهد.

 
 
 

«نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا نیز پیش از این گفته بود: «ادعاها و اتهاماتی جدی و موثق وجود دارد و باید به زنانی که قدم پیش می گذارند احترام گذاشت. بگذارید ببینیم که تحقیقات به نفع زنان پیش می رود و ادعاهای آن ها شنیده می شوند».

پیشتر شش نفر کومو را به اذیت و آزار جنسی متهم کرده بودند و بعد از آن نیز «جسیکا بیکمن» خبرنگار سابق مجله نیویورک نیز وی را به آزار جنسی علیه خود متهم کرد و هفتمین زنی شد که تاکنون در این زمینه علیه فرماندار نیویورک افشاگری کرده است.

دست درازی آقای فرماندار به 11 زن!+عکس

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار