پلیس جوان به 49 تجاوز جنسی اعتراف کرد

دادستان‌ها و پلیس لندن اعلام کردند، دیوید کاریک، افسر پلیس ۴۸ ساله لندن که شغلش شامل وظایف حفاظتی پارلمانی و دیپلماتیک بود، به ارتکاب ۴۹ فقره جرم که شامل بیش از ۷۰ مورد تجاوز جنسی جدی می‌شود، اذعان کرد.

پلیس جوان به 49 تجاوز جنسی اعتراف کرد

به گزارش زنهار؛ دادستان‌ها و پلیس لندن اعلام کردند، دیوید کاریک، افسر پلیس ۴۸ ساله لندن که شغلش شامل وظایف حفاظتی پارلمانی و دیپلماتیک بود، به ارتکاب ۴۹ فقره جرم که شامل بیش از ۷۰ مورد تجاوز جنسی جدی می‌شود، اذعان کرد.

او در اولین جلسه دادرسی به ارتکاب اکثر این جرائم اذعان کرد اما روز دوشنبه در یکی از دادگاه‌های لندن به چندین جرم دیگر از جمله تجاوز و تعرض اعتراف کرد.

با توجه به تعداد جرائم و زمان وقوع آنها که یک دوره ۱۷ ساله از سال ۲۰۰۳ میلادی است، دادستان‌ها این پرونده را یکی از مهم‌ترین پرونده‌هایی که تاکنون به دستشان رسیده، دانسته و جدیت این جرایم را به عنوان "کمپین بی‌امان آزار جنسی و روحی زنان" توصیف کردند.

دادستان‌ها گفتند، برخی از قربانیان کاریک با او دوست بودند و ارتباط نزدیک داشتند و پیش از اینکه به آنها تعرض کند به طور نظام‌مند توسط او از دوستان و خانواده خود منزوی شده بودند. دیگر قربانیان زنانی بودند که کاریک با آنها ملاقات داشت اما آنها را خیلی خوب نمی‌شناخت و از شغلش به عنوان افسر پلیس برای مجذوب کردن آنها و جلب اعتمادشان استفاده می‌کرد.

کاریک زنان را "بردگان" خود می‌دانست، آنها را مجبور می‌کرد تا روال زندگی‌شان را تغییر دهند و دوستان و اطرافیان آنها، پوشش و خورد و خوراکشان را کنترل می‌کرد. یک زن گفت که کاریک وی را در کمد کوچکی که کارآگاهان آن را به اندازه قفس نگهداری یک سگ توصیف کرده بودند، حبس کرده بود.

کاریک در اکتبر سال ۲۰۲۱ میلادی به دنبال گزارش یک زن نزد پلیس درباره اینکه این افسر پلیس به او تجاوز کرده، بازداشت شد. این قربانی تصمیم گرفت که این پرونده ادامه پیدا نکند اما اخبار بازداشت کاریک سبب شد تا ۱۲ زن دیگر از این افسر پلیس شکایت و اتهامات مشابهی را علیه وی وارد کنند. دادستان‌ها گفتند که بی‌گناه بودن وی در رابطه با اتهامات مربوط به یکی از این زنان را قبول کرده‌اند اما کاریک به ۲۴ فقره تجاوز، ۹ فقره تعرض جنسی و دیگر اتهامات اعتراف کرد.

تجاوز وحشیانه پدر بی رحم به دختر 11 ساله‌اش | از این صحنه فیلمبرداری کرد+ جزئیات

پرونده کاریک در بحبوحه بحران اعتماد به نیروی مجری قانون در انگلیس مطرح شده است. خشم مردم  پس از چندین جنایت برجسته که فرهنگ و استانداردهای نیروی پلیس کلان‌شهر لندن را در کانون توجه قرار داده بود، افزایش یافته است.

پلیس کلان‌شهر لندن روز دوشنبه از قربانیان کاریک عذرخواهی کرد و این افسر را یک "مجرم جنسی سریالی" که از جایگاه خود برای کنترل زنان استفاده می‌کرد، خطاب کرد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار