پدر و دختر پس از ۲۵سال دوری یکدیگر را ملاقات کردند

زنی اهل میشگیان گفت، «با کمک غریبه‌هایی که در فیس‌بوک با آنها آشنا شدم، توانستم پدرم را یافته و بعد از بیش از دو دهه او را ملاقات کنم.»

پدر و دختر پس از ۲۵سال دوری یکدیگر را ملاقات کردند

به گزارش زنهار، زنی اهل میشگیان گفت، «با کمک غریبه‌هایی که در فیس‌بوک با آنها آشنا شدم، توانستم پدرم را یافته و بعد از بیش از دو دهه او را ملاقات کنم.»

جوردین اونیل، اهل میشیگان، به برنامه صبحگاهی «صبح به‌خیر آمریکا» که از شبکه ای‌بی‌سی پخش می‌شود، گفت، «پس از گفتگوی تلفنی با برایان آدرن، با او ملاقات کردم و وقتی هر دو، یکدیگر را دیدیم تقریبا مطمئن بودیم با هم فامیل هستیم. من از خودرویم بیرون آمدم و وقتی او را دیدم از اینکه چقدر شبیه او هستم، واقعا شگفت‌زده شدم.»

اونیل ادامه می‌دهد، «ما مدتی کنار هم نشستیم و پیش از اینکه بتوانیم صحبت کنیم، به یکدیگر نگاه می‌کردیم.»

اونیل در میشیگان به‌دنیا آمده بود اما کنار مریلین اونیل، مادربزرگ مادری‌اش بزرگ شده بود. مادر واقعی‌اش او را وقتی فقط ۸ ماهه بود رها کرده و هرگز بازنگشته بود و مادربزرگش، او را بزرگ کرده بود.

اونیل می‌گوید وقتی مادربزرگش، که برایش بسیار اهمیت داشت،۳ سال پیش فوت کرد، او تصمیم گرفت تا پدر واقعی‌اش را پیدا کند. او با جستجوی زیاد بالاخره خواهر مادربزرگش را مجاب کرد تا نام پدر واقعی‌اش را به او بگوید و عکسی از او به اونیل نشان دهد.

اونیل هم عکس پدرش را در فیس‌بوک به اشتراک گذاشته و پدرش را پیدا می‌کند.

مادر اونیل، از همسرش جدا شده بود و اونیل را با خود برداشته و نزد مادرش می‌برد و جای دختر را از پدر خود مخفی می‌کند و به همین دلیل بود که پدر اونیل نتوانسته بود، ردی از دخترش بیابد.

اکنون پدر و دختر پس از ۲۵ سال جدایی، سرانجام یکدیگر را یافتند./ برترین‌ها

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار