هشدار هواشناسی به تهرانی‌ها

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از بعدازظهر امروز تا پنجشنبه شب (۱۲ تا ۱۳ آبان ماه) در پاره ای نقاط گاهی وزش باد نسبتا شدید تا شدید با احتمال خیزش گرد و خاک موقت و از بعد از ظهر فردا تا یکشنبه (۱۳ تا ۱۶ آبان ماه) در بعضی ساعات بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

هشدار هواشناسی به تهرانی‌ها

به گزارش زنهار؛ بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران، طی پنج روز آینده آسمانی نیمه ابری تا ابری و از بعد از ظهر فردا تا یکشنبه (۱۳ تا ۱۶ آبان ماه) در بعضی ساعات بارش باران به‌ویژه در نیمه غربی و شمالی استان، در ارتفاعات و دامنه‌ها بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

از بعدازظهر امروز تا پنجشنبه شب (۱۲ تا ۱۳ آبان ماه) در پاره ای نقاط به‌ویژه در نواحی جنوب غربی و غربی گاهی وزش باد نسبتا شدید تا شدید با احتمال خیزش گرد و خاک موقت و در پاره‌ای نقاط نیمه شمالی گاهی رگبار باران و رعد و برق مورد انتظار است.

با افزایش رطوبت نسبی از بامداد جمعه تا یکشنبه (۱۴ تا ۱۶ آبان ماه) در نواحی شمالی و مرکزی گاهی مه رقیق و در ارتفاعات گاهی مه غلیظ و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود همچنین طی این مدت در نواحی شمالی گاهی بارش باران و برف و ارتفاعات بارش برف و کولاک مورد انتظار است.

از فردا تا یکشنبه (۱۳ تا ۱۶ آبان ماه) کاهش قابل ملاحظه دما به‌طور میانگین ۸ تا ۱۳ درجه سلسیوس و در ارتفاعات و دامنه‌های کوهستانی یخبندان شبانه سطح زمین پیش بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه - امین‌آباد با دمای ۱۰ درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران نیز فردا ( ۱۳ آبان‌ماه) قسمتی ابری، در بعداز ظهر ابری و وزش باد به‌تدریج بارش باران  گاهی رگبار و رعد و برق با بیشترین و کمترین دمای ۲۰ و ۱۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان پایتخت پس فردا ( ۱۴ آبان ماه) ابری همراه با مه رقیق و بارش باران و گاهی وزش باد خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به  ۱۴  و۹  درجه سانتیگراد می‌رسد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار