همبستر شدن و زندگی یک زن با شوهر و دوست پسرش به طور همزمان+عکس خجالت آور و مثبت ۱۸

در یک حادثه کم نظیر حتی در جامعه های غربی، یک زن بریتانیایی، با همسر و دوست پسر خود زندگی مشترکی را زیر یک سقف آغاز کرده و به گفته وی بدون هیچ مشکلی با هر دو آنها همبستر می شود.

همبستر شدن و زندگی یک زن با شوهر و دوست پسرش به طور همزمان+عکس خجالت آور و مثبت ۱۸

به گزارش زنهار؛ در یک حادثه کم نظیر حتی در جامعه های غربی، یک زن بریتانیایی، با همسر و دوست پسر خود زندگی مشترکی را زیر یک سقف آغاز کرده و به گفته وی بدون هیچ مشکلی با هر دو آنها همبستر می شود.

Screenshot_20230417_145343_Samsung Internet

روزنامه بریتانیایی دیلی میل در گزارشی در این باره نوشت که ماریا بوتزکی پس از جدایی از همسرش با زندگی جدیدی را با دوست پسر خود شروع کرد، اما پس از چندی بار دیگر با همسر سابقش رابطه برقرار کرد.

بر اساس این گزارش ماریا می گوید که شیفته همسر و دوست پسرش است و نمی تواند از هیچکدام از آنها صرف نظر کند، بنابراین چاره را در آن دید که هر دو آنها را در منزلی در شرق لندن زیر یک سقف جمع کند.وی افزود که با هر دو همبستر می شود و تا کنون با هیچ مشکلی روبر نشده است بلکه به گفته او، رابطه دوستی خوبی نیز میان همسر و دوست پسرش برقرار شده است.

او می گوید:” شاید این مسئله برای مردم عجیب باشد، اما هر دوی آنها را دوست دارم و نمی توانم هیچیک از آن دو را ترک کنم و تنها راه حل را در این دیدم که آنها را در یک منزل جمع کنم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار