نرخ جدید کرایه تاکسی چه زمانی اعلام می‌شود؟

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: اعمال نرخ جدید کرایه تاکسی پس از تأیید فرمانداری تهران انجام خواهد شد.

نرخ جدید کرایه تاکسی چه زمانی اعلام می‌شود؟

به گزارش زنهار؛ مهدی وحدت‌کار با بیان اینکه در ایام اخیر نظارت بر دریافت کرایه از مسافران تاکسی انجام شده است، اظهار کرد: مواردی تخلف و دریافت کرایه اضافی به صورت محدود مشاهده و برخورد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران خاطرنشان کرد: قطعاً رانندگان تاکسی می‌دانند که باید پس از تأیید نرخ کرایه در فرمانداری و ابلاغ آن، کرایه را بر اساس نرخ جدید دریافت کنند؛ لذا تعداد موارد تخلف در این زمینه محدود بود و برخورد لازم صورت گرفت.

او در پاسخ به این پرسش که «آیا نرخ جدید از اول اردیبهشت ماه اعمال خواهد شد؟»، گفت: زمان دقیق اعمال نرخ جدید به تأیید فرمانداری بستگی دارد.

وحدت‌کار در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص ورود ون‌های جدید به ناوگان تاکسیرانی پایتخت هم تصریح کرد: ۶۳۰ دستگاه ون در سال گذشته رونمایی شد که شهرداری تهران سهم یک سومی خود را برای تحویل این ون‌ها پرداخت کرده است.

او در پاسخ به اینکه «آیا علت عدم ورود این ون‌ها به ناوگان مشکل شماره‌گذاری است؟»، یادآور شد: ون‌های جدید مشکل شماره‌گذاری ندارد و تأخیر در ورود و بکارگیری آنها به دلیل مشکلاتی بود که در پرداخت سهم ۷۰ درصدی وزارت کشور وجود داشت.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران تأکید کرد: همانطور که گفتیم شهرداری تهران سهم خود را در این زمینه پرداخت کرده و زمانی که وزارت کشور نیز سهم ۷۰ درصدی خود را بپردازد، ون‌های جدید وارد ناوگان خواهند شد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار