قاچاق خانوادگی شیشه با تیگو+جزئیات

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف ۷۲ کیلوگرم مخدر تریاک از یک دستگاه سواری پژو پارس و بیش از ۲۵ کیلوگرم شیشه از یک خانواده موادفروش در جریان دو ماموریت جداگانه پلیسی خبر داد.

قاچاق خانوادگی شیشه با تیگو+جزئیات

به گزارش زنهار؛ سرهنگ ضرغام آذین به تشریح دو مورد از ماموریت‌های پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در شبانه‌روز گذشته خبر داد و گفت: مأموران پایگاه هفتم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد افیونی از همکاری سه سوداگر مرگ در انتقال مواد مخدر از استان‌های شرقی کشور به شهر تهران و توزیع آن در جنوب تهران با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه در شاخه دیگری از بررسی‌های نیز مشخص شد که متهمان با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در حال انتقال این مواد به سمت تهران هستند، گفت:‌هماهنگی با مقام قضایی انجام شد و درپی آن ماموران اقدام به  کنترل خودروهای عبوری در بزرگراه آزادگان کرده و مدتی بعد پژو پارس متهمان را مورد شناسایی قرار داده و دستور توقف آن را اعلام کردند.

آذین افزود: با توقف خودرو و دستگیری هر سه متهم، ماموران اقدام به بازرسی از آن کردند که در جریان آن ۷۲ کیلوگرم مخدر تریاک که به طرزی ماهرانه در خودرو جاساز شده بود کشف و ضبط شد. متهمان نیز پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

انهدام یک باند خانوادگی قاچاق شیشه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت همچنین از انهدام یک باند خانوادگی قاچاق مواد مخدر با کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم شیشه در عملیاتی دیگر خبر داد و گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با انجام کار اطلاعاتی از قصد یک باند خانوادگی قاچاق موادمخدر برای انتقال یک محموله از استان‌های جنوبی کشور به مقصد شهر تهران مطلع شدند.

وی با اشاره به اینکه متهمان با استفاده از یک دستگاه خودروی تیگو  قصد انتقال مواد مخدر به تهران را داشتند، گفت: مشخصات خودرو  و محور تردد خودروی متهمان شناسایی و نتیجه بررسی های انجام شده به مرجع قضائی منعکس و  دستور قضائی در این خصوص اخذ شد. در ادامه نیز طی یک عملیات پلیسی خودرو متهمان در بزرگراه آزادگان تهران مشاهده و دستور توقیف خودرو توسط ماموران اعلام شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ  با اشاره به کشف ۲۵ کیلو و ۲۷۵ گرم شیشه از این خودرو این افراد گفت:‌سه قاچاقچی که از اعضای یک خانواده بودند، دستگیر شده و خودروی متهمان هم توقیف شد. برای متهمان نیز پرونده‌ای تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار