پلمب مراکز تجار ی دلیل ماه رمضان و حجاب

نامور اظهار کرد:در روزهای گذشته سه واحد صنفی شناسایی شد که به علت بی توجهی و نادیده گرفتن تذکرات و اخطار های لازم و عدم رعایت شئونات ماه مبارک رمضان پلمب شد.

پلمب مراکز تجار ی دلیل ماه رمضان و حجاب

به گزارش زنهار، هادی نامور اظهار کرد:در روزهای گذشته سه واحد صنفی شناسایی شد که به علت بی توجهی و نادیده گرفتن تذکرات و اخطار های لازم و عدم رعایت شئونات ماه مبارک رمضان پلمب شد.

وی با اشاره به اطلاع رسانی ‌های انجام شده رعایت شئونات ماه مبارک رمضان به  واحدهای صنفی  اغذیه فروشی ها و آبمیوه و بستنی، کافی شاپ و قهوه سرا و نیز غذاخوری های سطح شهرستان افزود: در جلسات حضوری و هم به صورت حضور در محل واحد صنفی به  متصدیان این واحدها  تمامی دستورالعمل ها ابلاغ و اطلاع رسانی شده  که در این خصوص از متصدیان واحدهای فوق  مجدد درخواست داریم   در این ایام با رعایت قوانین موجود که هر ساله در این ایام مبارک ابلاغ می‌شود  و همگی از آن آگاهند تا زمان اذان مغرب هیچ گونه فعالیت و طبخ غذای گرم و یا پذیرش نداشته باشند .

نامور با تاکید بر تابع قوانین، ضوابط و دستورالعمل ها بودن متصدیان فوق، خاطر نشان کرد: در غیر اینصورت بر خلاف  میل باطنی ناگزیر به اعمال قانون برای متخلفین بوده و واحدهای صنفی که در این ایام مبارک خارج از چهارچوب قانون رفتار کنند پلمپ و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

وی اضافه کرد: در روزهای گذشته سه واحد صنفی شناسایی شده که به علت بی توجهی و نادیده گرفتن تذکرات و اخطار های لازم و عدم رعایت شئونات ماه مبارک رمضان پلمب می‌شوند.

نامور یاد آور شد: از  همشهریان در خواست داریم تا موارد تخلف مشابه در واحد های صنفی یاد شده را به واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف با تلفن تماس ۳۳۱۲۶۵۵۴ و یا پلیس ۱۱۰ گزارش و اطلاع دهند ./ ایسنا

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار