آخرین پیش‌بینی هوای شمال

طبق اعلام اداره کل هواشناسی مازندران، روزهای شنبه و یک‌شنبه ۵ و ۶ فروردین سال جاری، هوای مازندران رصاف تا نیمه ابری گاهی افزایش ابر در ارتفاعات نیمه غربی استان با رگبار و رعد و برق پراکنده همراه است.

آخرین پیش‌بینی هوای شمال

به گزارش زنهار، طبق اعلام اداره کل هواشناسی مازندران، روزهای شنبه و یک‌شنبه  ۵ و ۶ فروردین سال جاری، هوای مازندران رصاف تا نیمه ابری گاهی افزایش ابر در ارتفاعات نیمه غربی استان  با  رگبار و رعد و برق  پراکنده همراه است.

روزهای دو‌شنبه و سه ‌شنبه ۷ و ۸ فروردین مناطق ساحلی و جلگه‌ای، نیمه ابری گاهی افزایش ابر با احتمال رگبار پراکنده پیش‌بینی شده است.

همچنین در ارتفاعات وضعیت جوی، ابری و مه آلودهمراه با کاهش دما، وزش باد گاهی با بارندگی و در مناطق سردسیر کوهستانی با بارش برف همراه است.

اما در روز چهارشنبه ۹ فروردین ماه جاری هوای مازندران صاف تا نیمه ابری با افزایش دما مواجه هستیم که طبق همین پیش‌بینی در روز پنج‌شنبه دهم همین ماه هوای استان نیمه ابری از بعدازظهر ابری به تدریج با بارندگی و وزش باد همراه است.

در روز جمعه ۱۱ فروردین شرایط جوی مازندران نیز ابری همراه  با بارش متناوب باران (در ارتفاعات مه آلود با بارش باران و برف) ، وزش باد و کاهش دما است که این وضعیت در روزهای شنبه تا دوشنبه ۱۲ تا ۱۴ فروردین به صورت نیمه ابری تا ابری با بارش پراکنده دیده می‌شود./ایسنا

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار