تجاوز به بیتا وقتی بیهوش بود+عکس مثبت18

دو پسر که متهم هستند با ترفندی خاص دختر جوان را به خانه مجردی شان کشانده و آزار داده‌اند پای میز محاکمه ایستادند.

تجاوز به بیتا وقتی بیهوش بود+عکس مثبت18

به گزارش زنهار؛ رسیدگی به این پرونده از 13 فروردین ماه امسال آغاز شد. دختر ۲۰ ساله ای به نام بیتا به پلیس آگاهی رفت و از 2 پسر جوان که وی را با ترفندی خاص  بیهوش  کرده و  آزار  داده بودند شکایت کرد.

این دختر در تشریح شکایتش گفت: من سالهاست بعد از جدایی پدر و مادرم از  یکدیگر با مادرم زندگی می کنم. صبح ۱۳ فروردین بود و من برای ورزش به پارکی در غرب تهران رفته بودم. من پس از ورزش روی نیمکت نشستم که پسر جوانی به نام مجید به سمتم آمد و سر صحبت را باز کرد. او که پسر مودبی بود کنارم نشست و ما با هم صحبت کردیم. چند دقیقه گذشته بود که از پارک بیرون رفت و سپس با 2 لیوان آب میوه به داخل پارک برگشت. او آب میوه را به من تعارف کرد و من از پس از نوشیدن آن دیگر چیزی نفهمیدم و بیهوش شدم.

تجاوز

وی در حالی که اشک می ریخت ادامه داد: من وقتی به هوش آمدم که در خانه مجردی 2 پسر گرفتار شده بودم. آنها که کیوان و پرهام نام داشتند بدون توجه به التماس هایم مرا آزار دادند. آنها تهدیدم کردند در این باره به کسی حرفی نزنم. در غیر این صورت آبرویم را میبرند. من وقتی سراغ مجید را از آن‌ها گرفتم گفتند مجید پس از بیهوش کردن من، با آنها تماس گرفته اما خودش به خانه نیامده است.

بیتا گفت: بعد از چند ساعت 2 پسر جوان مرا رها کردند و من با سر و وضع آشفته به خانه برگشتم و حقیقت را به مادرم گفتم .به همین خاطر به پیشنهاد مادرم تصمیم گرفتم از آنها شکایت کنم.

با اطلاعاتی که دختر جوان به پلیس داده بود ماموران مجید را ردیابی کردند. اما وی منکر آزار دختر جوان شد و گفت: من از قبل بیتا را می شناختم. به همین خاطر در پارک با او قرار ملاقات گذاشتم. اما چون کاری برایم پیش آمده بود از پارک بیرون رفتم و او با میل خودش همراه دو نفر از دوستانم به نام کیوان و پرهام به خانه شان رفت. من از ماجرای  آزار و اذیت  او اطلاعی ندارم.

با اطلاعاتی که این پسر به پلیس داده بود دو دوست وی بازداشت شدند و در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند.

در ابتدای جلسه دختر جوان به تشریح شکایت پرداخت و گفت: دو متهم حاضر در دادگاه وقتی که ییهوش بودم مرا به خانه مجردی شان بردند و بدون توجه به التماس هایم مرا آزار و  شکنجه  دادند. من به اتهام  تجاوز  به عنف برایشان مجازات می خواهم .

سپس دو متهم به دفاع پرداختند.

کیوان گفت: شاکی دروغ می گوید که اتفاقی با دوستمان مجید در پارک آشنا شده. ما او را از قبل می شناختیم و با او رابطه دوستانه داشتیم. آن روز او و مجید باهم به پارک رفته بودند. اما چون مجید کار داشت از پارک بیرون رفت و بیتا همراه من و دوستم به خانه مجردی ما آمد و ما با میل خودش با او رابطه برقرار کردیم.

پرهام نیز اظهارات دوستش را تایید کرد و منکر تجاوز به عنف شد. اما دختر جوان گفت: باور کنید من هرگز آنها را ندیده بودم و نمی شناختم. آنها با ترفندی خاص و با خوراندن آبمیوه مسموم مرا به خانه مجردی بردند و آزار دادند.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک های موجود در پرونده و اظهار نظر کارشناسان پزشکی قانونی کیوان و پرهام را به ۹۹ ضربه شلاق و 2 سال تبعید محکوم کردند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار