قانون جدید درباره برخورد با بی‌حجاب‌ها

معاون استاندار مرکزی گفت: کارمندان باید در خارج بخش اداری نیز قوانین و ضوابط شرعی و قانونی را رعایت کنند و در صورت عدم رعایت، تخلفات اداری می‌تواند با کارمند خاطی برخورد کند.

قانون جدید درباره برخورد با بی‌حجاب‌ها

به گزارش زنهار؛ سید مجتبی آل‌یاسین، معاون استاندار مرکزی روز دوشنبه در نشست ستاد عفاف و حجاب استان مرکزی، افزود: حجاب و عفاف مورد تاکید دین مبین اسلام است و تحت هر شرایطی باید رعایت شود.

بخش هایی از اظهارات آل یاسین را در ادامه می خوانید:

کارمندان دستگاه‌های اجرایی باید تمامی ضوابط قانونی اداری و استخدامی را رعایت کنند و الزام به پوشش در این قانون مورد تاکید است.

کارمندان باید در خارج بخش اداری نیز قوانین و ضوابط شرعی و قانونی را رعایت کنند و در صورت عدم رعایت، تخلفات اداری می‌تواند با کارمند خاطی برخورد کند.

قرارگاه عفاف و حجاب در استان تشکیل شده است،  این قرارگاه با هدف توجه ویژه به حوزه پوشش و رعایت حجاب شکل گرفته است.

لازم است از آمران به معروف نیز حمایت قانونی صورت گیرد تا افراد ارشاد دهنده در انجام وظیفه شرعی و قانونی دچار مشکل نشوند.

لازم است قبل از گرم شدن هوا نسبت به رعایت حجاب و عفاف بانوان در جامعه چاره اندیشی جدی صورت گیرد.

رعایت حجاب اسلامی در بین زنان و دختران امروز به دغدغه جدی خانواده‌ها تبدیل شده و متولیان حجاب هم از این مهم غافل نیستند.

اکنون توقع فعلی جامعه ملزم شدن افراد کم حجاب و یا بی‌حجاب به حجاب متعارف جامعه است و باید همه دستگاه‌های متولی در چارچوب مسئولیت ذاتی خود فعالیت فرهنگی اثربخش داشته باشند.

باید ورود به مسئله اجتماعی به شکل مسئولیت علمی و با رعایت موازین شرعی و اجتماعی باشد و از برخوردهای سلبی و ایجابی خودداری شود.

برای برخورد با بی‌حجابی که اکنون در جامعه شاهد آن هستیم باید مداخله جدی و علمی صورت گیرد تا آنچه به نفع جامعه و خانواده‌ها است رقم زده شود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار