تجاوز شوکه‌کننده خواننده جوان به زن آرایشگر+عکس مثبت18

خواننده جوان بعد از دوست شدن با دختران جوان در اینستاگرام با آن‌ها قرار ملاقات می‌گذاشت و بعد از بیهوش کردن شان با آبمیوه مسموم، با همدستی دوستش به آن‌ها تجاوز می‌کرد. هرچند این دو متجاوز توانستند با این ترفند ۳ دختر جوان را که متخصص زیبایی، آرایشگر و مدیرعامل یک شرکت هستند مورد آزار و اذیت قرار دادند، اما در نهایت دستگیر شدند و تحقیقات برای شناسایی سایر قربانیان ادامه دارد

تجاوز شوکه‌کننده خواننده جوان به زن آرایشگر+عکس مثبت18

به گزارش زنهار؛ تحقیقات در این پرونده از اول مرداد ماه با شکایت دختری 25 ساله در اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران شروع شد. دختر جوان که در زمینه مشاوره پوست و مو فعالیت دارد به ماموران گفت: به دلیل فعالیت کاری‌ام، یک پیج در اینستاگرام راه اندازی کرده بودم. چند وقت قبل پسری جوان در دایرکت برایم پیامی فرستاد. او اوایل سوالاتی درباره ریزش موی آقایان پرسید و بعد گفت به دلیل فعالیت کاری‌اش قصد دارد انواع بافت‌های مو را از من خریداری کند تا تصاویر آن را در پیجش منتشر کند.

تجاوز

او ادامه داد: همکاری ما ادامه داشت تا اینکه او به من ابراز علاقه کرد و اصرار داشت که همدیگر را ملاقات کنیم. اصرارهای او باعث شد تا دعوتش را بپذیرم و با او که خودش را مهران معرفی می‌کرد قرار گذاشتم. قرار ما در خیابانی حوالی غرب تهران بود و مهران سوار بر پژو 206 سفید رنگی در آنجا حاضر شد. من بی خبر از همه جا سوار ماشین مهران شدم و او حرکت کرد. در بین راه پیشنهاد داد که آبمیوه بخرد و در خیابانی خلوت توقف کرد. اصلا در آن حوالی آبمیوه فروشی نبود با این حال به او مشکوک نشدم.

 

دختر جوان گفت: مهران پیاده شد و دقایقی بعد با دو آبمیوه برگشت. وقتی آبمیوه را نوشیدم ناگهان دچار سرگیجه شدم و حالم بد شد. به شدت احساس خواب آلودگی داشتم و کم کم از حال رفتم. هر از گاهی بهوش می آمدم و بعد دوباره از هوش می رفتم. وی ادامه داد: از ساعت 12 ظهر که سوار ماشین مهران شدم تا حدود 10 شب داخل ماشین او بودم. تا جایی که به خاطر دارم وقتی بهوش می‌آمدم به جز مهران، پسر دیگری هم سوار بر ماشین بود اما من اصلا حال خوبی نداشتم و دوباره از هوش می رفتم. حتی قدرت صحبت کردن هم نداشتم. آنها حدود 10 شب مرا مقابل خانه مان رها کردند و من درحالیکه گیج بودم زنگ خانه مان را زدم و وقتی وارد شدم از هوش رفتم که خانواده ام با دیدن وضعیتم مرا به بیمارستان رساندند. پزشکان می گفتند که در خون ما ماده بیهوشی و مقداری هروئین بوده است که اگر کمی دوز آن بیشتر بود قطعا جانم را از دست می‌دادم. دختر جوان در ادامه گفت: تا 3 روز اصلا در حال خودم نبود و به شدت گیج بودم. حتی دچار فراموشی شده بودم و بعد یادم آمد که آن روز مهران و دوستش به من تجاوز کردند و وقتی به پزشکی قانونی رفتم، این موضوع را تایید کردند. مهران تمام طلاهایم را سرقت کرده بود و علاوه بر این حسابم را هم خالی کرده بود. وقتی آبمیوه مسموم را نوشیده و در حالت نیمه بیهوشی بودم، او رمز کارت عابربانکم را گرفته بود و پولی که در حسابم بود را سرقت کرده بود.

او ادامه داد: رمز گوشی موبایل من با اثر انگشتم باز می شد که وقتی بیهوش بودم گوشی ام را باز کرده و تمام تماس ها و چت هایمان را پاک کرده بود تا سرنخی از خودش باقی نگذارد.

شکایت های سریالی

با شکایت دختر25 ساله، ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی با دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران مامور رسیدگی به این پرونده شدند. هنوز سرنخی از مهران و همدستش به دست نیامده بود که 2دختر دیگر هم به طور جداگانه به اداره آگاهی رفتند و شکایت مشابهی را پیش روی تیم تحقیق مطرح کردند. دو شاکی جدید آرایشگر و رییس یک شرکت خصوصی بودند که بین 25 تا 27 سال سن داشتند. آنها نیز مانند نخستین شاکی، در اینستاگرام به دام مهران افتاده و پس از مدتی رد و بدل کردن پیام، با او در غرب تهران قرار گذاشته بودند. هر دوی آنها سوار پژو 206 سفید شده بودند و بعد از خوردن آبمیوه مسمومی که مرد جوان به آنها داده بود از هوش رفته بودند. در این دو پرونده نیز مهران با همراهی همدستش به قربانیان تجاوز کرده و پس از سرقت همه اموالشان، آنها را در حالی که گیج و تقریبا بیهوش بودند مقابل خانه‌شان رها کرده بود. شاکیان می گفتند که مهران حتی پیشنهاد ازدواج نیز مطرح کرده بود و آنها به همین دلیل بر سر قرار با او حاضر شده بودند.

آنچه از بررسی‌ اظهارات شاکیان برمی‌آمد، اینکه متهم اصلی پرونده کاملا حرفه‌ای بود، او با دختران در نقطه کور و در جایی که دوربین های مداربسته‌ای نبود قرار می‌گذاشت، پس از اجرای هر نقشه پیج اینستاگرام خود را غیرفعال می‌کرد و زمانی که قربانیانش بیهوش بودند، تمام اطلاعات مربوط به خودش را از گوشی آنها پاک می‌کرد. با این حال اقدامات اطلاعاتی و تخصصی پلیس دست او را رو کرد و وی و همدستش شناسایی شدند. به این ترتیب هر دو متهم چند روز قبل و درکمتر از یک ماه از شروع فعالیتشان در عملیات جداگانه دستگیر شدند.

به گفته سردار علیرضا لطفی، رئیس پلیس آگاهی تهران، متهم اصلی پس از دستگیری در ابتدا منکر جنایات سیاه خود بود اما در مواجهه با شاکیان به جرم خود اعتراف کرد و مدعی شد همدستش کامران پس از اینکه قربانیان بیهوش می‌شدند او را همراهی می‌کرد. متهم دوم پرونده نیز منکر همدستی در این جنایات سیاه بود، با این حال یکی از شاکیان او را شناسایی کرد اما 2 شاکی دیگر با توجه به بیهوش بودن، موفق به شناسایی وی نشدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران از دخترانی که در دام این دو متهم گرفتار شده‌اند خواست با اطمینان از محفوظ ماندن هویتشان نزد پلیس و قاضی پرونده، برای شکایت از آنها به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار