اشتباهات فوق العاده خطرناک بعد از رابطه جنسی

رابطه زناشویی بخش مهمی از زندگی مشترک است اما زوج های اطلاعات کافی از باید ها و نباید های این رابطه ندارند و اشتباهاتی را بعد از رابطه زناشویی انجام میدهند.

اشتباهات فوق العاده خطرناک بعد از رابطه جنسی

به گزارش زنهار؛ رابطه جنسی یکی از راه‌های حفظ زندگی مشترک و ابراز علاقه به همسر است. رابطه جنسی در یک رابطه عاشقانه و خوب، مزایای زیادی دارد و سبب افزایش میزان صمیمیت بین زوجین شده و نرخ طلاق را کاهش می دهد. 

چای و قهوه

چای و قهوه هر دو از نوشیدنی هایی هستند که پس از رابطه زناشویی باید از مصرف آن اجتناب نمود زیرا هم چای و هم قهوه سرشار از کافئین هستند و باعث هوشیاری بیشتر در فرد می شوند و بعد از رابطه جنسی خواب را مختل می کنند در حالی که برای آرام شدن بدن و ذهن افراد بعد از رابطه به مقداری خواب حتی به اندازه یک چرت کوتاه نیاز می باشد.

نوشیدنی های الکلی

نوشیدنی های الکی جزو مضرترین ها هستند به خصوص اگر بعد از رابطه جنسی بخورید زیرا متابولیسم بدن را کند کرده و شما دچار ضعف، تحریک پذیری و سرگیجه بعد از رابطه خواهید شد.

نوشیدن آب سرد

پس از حرکات شدید و زیاد، بعد از حمام و بعد از نزدیکی جنسی مصرف آب سرد بسیار مضر است، نوشیدن آب بعد از فعالیت جنسی به جهت گرم شدن بدن و اعضا موجب اطفاء حرارت غریزی و ضعف قوا می‌شود. همچنین به دلیل گرم شدن اعضاء بدن،آب به سرعت به اعضاء رسیده و بدن سرد می‌شود.

نوشابه

نوشابه، نوشیدنی پر طرفداری است که ضررهای فراوان دارد، بعد از رابطه جنسی نوشابه ننوشید زیرا نوشابه کافئین فراوانی دارد و خواب شما را مختل خواهد کرد. توصیه می شود قبل و بعد رابطه جنسی نیز از مصرف نوشابه انرژی زا خودداری کنید زیرا این نوشابه ها سرشار از قند هستند و فقط برای مدتی کوتاه سطح انرژی تان را بالا برده و بعد بسیار خسته تر از قبلتان خواهد کرد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار