دختر 6 ساله همسر پدرش شد

رابطه شان باورکردنی نیست، دختر خردسال بسیار فراتر از سن و سالش عمل میکند و همین باعث بهت کاربران فضای مجازی شده.

دختر 6 ساله همسر پدرش شد

به گزارش زنهار؛ با خواندن تیتر، ماهم مثل شما تعجب کردیم و مشتاق شدیم تا از جزئیات ماجرا، به شکلی که هست مطلع شویم. داستان زیبا و تحسین برانگیز این پدر و دختر با آنچه تصور کردیم کاملا متفاوت بود و تصاویری که در این بخش از سرگرمی نمناک مشاهده می کنید، به خوبی گواه این مسئله است.

دختر کم سن و سال چینی، پس از آنکه مادرش او و پدر معلولش را تنها گذاشت تصمیم گرفت تا با تمام وجود، جای همسر بی وفای پدرش را پر کند و تمام سعی خود را برای بازگردادن او به زندگی در شرایطی که حالا بیشتر از همیشه بیمار و افسرده بود، بکار گیرد.

مهم نبود که او چقدر کوچک و کم تجربه بود، چراکه با تمام ضعف و کوچکی اش، کار بزرگی را که شروع کرده بود با موفقیت به نتیجه رساند.

پدرش " تیان هچینگ " که چند سال پیش براثر تصادف رانندگی، دچار این وضعیت شده بود پس از مدتی به دلیل ترد شدن توسط همسرش، دچار افسردگی هم شد. سخت شدن شرایط زندگی به دلیل ناتوانی این مرد در تامین معاش زندگی از یک سو و ناتوانی او به لحاظ جسمی از سوی دگیر باعث شد تا همسر و پسر تیان هچینگ، او و دختر کوچکش را برای همیشه تنها بگذارند.

اینطور که خود این مرد گفته است، 2 ماه پس از تصادف او، یک روز همسرش گفت که میخواد به خانه پدرش برود و سری به آنها بزند. پسرشان را هم با خود برد و گفت چند روز بعد باز میگردد اما بازگشتی در کار نبود و حالا پس از سالها، همچنان از آنها خبری نیست.

باورش سخت است که یک کودک 6 ساله بتواند از خودش مراقبت کند، چه برسد به پدرش که به شدت ناتوان شده است، اما این دختر کوچک گواه زنده ای است که این باور را امکان پذیر ساخت.

در ویدئویی که در رسانه‌های اجتماعی چین دست به دست می‌شود، او را می‌توان دید که به زخم‌های پدرش رسیدگی می‌کند، به او کمک می‌کند روی صندلی چرخدارش بنشیند، به او کمک می‌کند غذا بخورد، برای او کتاب می‌خواند و حتی هنگام خواب او را در آغوش خود میگیرد.

تیان با کمک دخترش توانست بر افسردگی خود غلبه کند و اکنون به عنوان مردی امیدوار به آینده نگاه می کند. با وجود اینکه تصادف اتومبیل او را فلج کرد، اما این مرد امیدوار است که با تغییرات ایجاد شده در توانایی جسمی اش، بتواند به اندازه کافی بهبود یابد تا بخشی از باری که در حال حاضر بر دوش دخترش است را از بین ببرد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار