کار کثیف زوج جوان با نوزادشان بخاطر پول

زن و شوهر جوان پس از بازداشت توسط پلیس، پشت پرده اقدام بی رحمانه خود را فاش کردند. پول دلیل اصلی این تصمیم زشت و کثیف بود.

کار کثیف زوج جوان با نوزادشان بخاطر پول

به گزارش زنهار؛ داشتن فرزند، آرزوی هر پدر و مادری است و نگهداری صحیح از آن، مهم ترین وظیفه هر زوجی؛ البته اگر توانایی اجرای صحیح این مسئولیت سنگین و مهم را داشته باشند و مثل زوجی که ماجرایشان را در این بخش از سرگرمی نمناک خواهید خواند، دچار اشتباه نشوند.

فروش نوزاد جرم بزرگی است و نمیتوان از آن به راحتی چشم پوشی کرد، با این وجود زوج جوان چینی که به تازگی صاحب یک پسر و دختر دوقلو شده بودند به دلیلی ناراحت کننده، اقدام به فروش هر دو نوزاد خود کردند.

این زوج پس از بازداشت توسط پلیس چین اعتراف کردند که فرزندانشان را در قبال دریافت مقدار قابل توجهی پول، فروخته اند. از قرار معلوم آنها بدهی هایی داشتند که بایستی در کمترین مدت زمان پرداخت می شد. پس از زایمان، زن دیگر شرایط کار و کسب درآمد و به واسطه آن، کمک به پرداخت بدهی ها را نداشت از این رو آنها تصمیم به انجام چنین کار احمقانه ای گرفتند.

در مدت کوتاهی پس از تصمیم گیری، نوزادان را به دو خانواده فروخته و بدهی هایشان را صاف کردند. این اقدام آنها توسط پلیس پیگیری و در نهایت به بازداشت هر دوی آنها، ختم شد.

به گفته پلیس هر دو نوزاد در صحت و سلامت کامل هستند و توسط بستگان خود نگهداری می شوند. پدر و مادر این دوقلو ها و همچنین افرادی که این نوزادها را بصورت غیرقانونی خریداری نموده اند، منتظر رسیدگی به جرم خود هستند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار