تجاوز ناجور و خشن سرمربی معروف به بازیکن زن+عکس قربانی

بازیکن تیم ملی زنان ونزوئلا گفت: سرمربی تیم ملی ما چهار سال مارا آزار جنسی داد.

تجاوز ناجور و خشن سرمربی معروف به بازیکن زن+عکس قربانی

به گزارش زنهار؛ بیست و چهار بازیکن تیم ملی زنان ونزوئلا از جمله دینا کاستیانوس، مهاجم اتلتیکو مادرید از آزار جنسی کنت زرمتا، سرمربی سابق تیم شان علیه خود، پرده برداشتند.

تجاوز (3)

دینا کاستیانوس مهاجم تیم ملی زنان ونزوئلا سه شنبه شب با انتشار یک پست در توییتر، مدعی شد او و هم تیمی هایش در تیم ملی جوانان طی سال های 2013 تا 2017 مورد سو استفاده جنسی قرار گرفته اند. زرمتا در سال 2017 به علت کسب نتایج ضعیف، از تیم ملی زیر 20 سال زنان ونزوئلا اخراج شد اما زرمتا در توجیه اخراجش، مدعی شد بازیکنانش با توجه به شرایط بحرانی اقتصادی ونزوئلا از سوتغذیه رنج می برده اند. کاستیانوس مدعی شد یکی از بازیکنان ونزوئلا در سال 2020 به هم تیمی هایش گفت او در 14 سالگی مورد سواستفاده جنسی قرار گرفت اما تلاش برای دستیابی به زرمتا ناممکن بود. 

زرمتای پانامایی به مدت یک دهه، یک سرمربی موفق در فوتبال ونزوئلا بود که سابقه هدایت تیم ملی زنان پاناما را هم برعهده داشت. در پی افشاگری کاستیانوس، بیست و سه بازیکن دیگر تیم ملی زنان ونزوئلا، صحبت های دینا کاستیانوس را تایید کرده اند و مدعی شدند طی بازه ای چهار ساله از سوی سرمربی شان مورد آزار جنسی قرار گرفته اند. در واقع این سرمربی به بازیکنانش پیشنهاد ماساژ می داد و سوالاتی درباره گرایش های جنسی شان  می پرسید که آن ها را معذب می کرد. بازیکنان جرات نمی کردند به خانواده هایشان درباره این مسئله چیزی بگویند چون سرمربی تیم شان بسیار مقتدر بود و در واقع از او ترس داشتند. در بخشی از بیانیه کاستیانوس آمده:

 ما برای مدت ها خودمان را متقاعد کرده بودیم چنین اتفاقاتی کاملا طبیعی و عادی هستند. من به اشتباه فکر می کردم چنین رفتارهایی، بهایی است که یک زن ورزشکار برای بازی کردن در سطح حرفه ای بپردازد. آزارهای بدنی، روانی و جنسی باید متوقف شود. 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار