برای افزایش ازدواج باید از روش‌های جذاب استفاده کنیم

غلامرضا منتظری گفت: نیاز است تیمی متشکل از جامعه شناسان و روانشناسان روی برنامه «همدم» کار کنند و نظر دهند اگر به این نتیجه رسیدند که کارآمد نیست درباره آن تجدیدنظر صورت گیرد و اگر دیدند نواقصی دارد، آن را رفع کنند.

برای افزایش ازدواج باید از روش‌های جذاب استفاده کنیم

به گزارش زنهار؛ غلامرضا منتظری، نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاثیر اپلیکیشن همدم بر افزایش ازدواج در کشور گفت: برای افزایش روحیه ازدواج در جامعه و افزایش انگیزه نسل جوان به ازدواج باید از روش‌های موثر و جذاب استفاده کنیم. به نظرم شیوه اپلیکیشن همدم خوب است اما نیازمند ارزیابی در عمل است.

او در پیشنهادی عنوان کرد: بنده اطلاع دقیقی از نتیجه ارزیابی این برنامه ندارم هر چند به صورت پراکنده نظرات مردم را شنیدم؛ عده‌ای راضی بودند و برخی نیز گفتند اشکالاتی وجود دارد بنابراین نیاز است تیمی متشکل از جامعه شناسان و روانشناسان روی این برنامه کار کنند و نظر دهند اگر به این نتیجه رسیدند که کارآمد نیست درباره آن تجدیدنظر صورت گیرد و اگر دیدند نواقصی دارد، آن را رفع کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شیوه‌های سنتی در ازدواج دیگر جوابگو نیست، تصریح کرد: نظر بنده این است که ما نباید صورت مسئله را پاک کنیم، اگر اشکالاتی وجود دارد باید برطرف شود چرا که امروزه شیوه‌های سنتی در شکل گیری ازدواج و تشکیل خانواده به تنهایی کافی نیست و در عصر ارتباطات و رسانه باید از این نوع برنامه‌ها نیز استفاده شود. بنده اصل کار را قبول دارم منوط بر اینکه نواقص پیش رو را برطرف کند برخورد سلبی نکنیم حذف نکنیم./منیبان

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار