این مرد زنش را یک روز بعد از عروسی طلاق داد

این مرد به دلیل زشتی همسر یک روز بعد از ازدواج او را طلاق داد.

این مرد زنش را یک روز بعد از عروسی طلاق داد

به گزارش زنهار؛ اولین روز زندگی مشترک، روزی فراموش نشدنی برای هر زوج خوشبختی است که زندگی خود را با عشق و علاقه آغاز کرده اند. اما گاهی اتفاقاتی شاید عجیب میتواند این روز را به تلخ ترین روز زندگی تبدیل کند و تغییر جهتی که در زندگی زوج جوان مصری ایجاد شد را رقم بزند، با ما در این بخش همراه شوید تا جزئیات بیشتر این ماجرا را بخوانید.مرد جوان مصری در حالی به دادگاه برای درخواست طلاق مراجعه کرد که هنوز 24 ساعت از مراسم مجلل عروسی اش نگذشته بود و هر کسی او را در خیابان می دید همچنان ازدواجش را تبریک میگفت.ماجرا آنطور که شما فکر می کنید نبود و این مرد جوان با دیدن چهره ی بدون آرایش همسرش تصمیم به طلاق گرفته بود. چنانچه آقای داماد در دادگاه عنوان کرده است ظاهراً این دو در فیس بوک با هم آشنا شدند، جایی که همسرش همیشه عکس های جذابی از خود منتشر می کر

 

پس از مدتی، آشنایی آنها به نامزدی ختم شد و تمام مدت نامزدی او از چهره ی همسرش راضی بود و به دلیل زیبایی که داشت روز به روز به او علاقه مند می شد برای همین در همان ابتدای دیدارشان تصمیم به ازدواج با او گرفت. همه چیز خوب و عالی پیش رفت تا اینکه مشکلات از صبح بعد از شب عروسی زمانی شروع شد که مرد برای اولین بار عروس خود را بدون آرایش دید.

او به دادگاه خانواده در این مورد گفت:" فردای روز عروسی وقتی او را دیدم، شوکه شدم چون او هیچ شباهتی به کسی که چندین بار قبل از ازدواج با او ملاقات کرده بودم، نداشت. تازه متوجه شدم که فریب خورده ام و می خواهم او را طلاق دهم.»

این مرد افزود:«من فریب او را خوردم زیرا قبل از ازدواج همیشه آرایش سنگینی داشت و چنان حرفه ای این کار را انجام میداد که من چندان متوجه این مسئله نمیشدم اما بعد از عروسی، من چهره واقعی او را بدون آرایش دیدم، همسرم به قدری زشت است که تحمل دیدنش را ندارم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار