قتل فجیع همسر بخاطر یک دلیل مسخره

متهم گفت: از رفتارهای همسرم گلایه داشتم و در حالی‌که عصبانی شده بودم کارد آشپزخانه را برداشتم و چند ضربه به شکم و سینه همسرم زدم.

قتل فجیع همسر بخاطر یک دلیل مسخره

به گزارش زنهار؛ مردی که در جنایتی بامدادی همسرش را به قتل رسانده است، در انتظار برگزاری جلسه محاکمه به‌سر می‌برد.

متهم ادعا کرده است به خاطر بی‌توجهی همسرش دست به قتل زده است. جسم بی‌جان این زن را دختر جوانش به بیمارستان رساند و درخواست کمک کرد. او گفت مادرش چاقو خورده و به سختی نفس می‌کشد.

زن میانسال تحت عمل جراحی قرار گرفت رفت اما ساعتی بعد به خاطر شدت خونریزی تسلیم مرگ شد.

با مرگ مشکوک این زن، دخترش که پریشان بود پدر ۵۷ ساله‌اش را به عنوان عامل جنایت خانوادگی معرفی کرد و گفت: در دعوای خانوادگی، پدرم، مادرم را با چاقو زخمی‌کرد و از خانه بیرون رفت. من تلاش کردم مانع او شوم اما نشد. به همین خاطر مادرم را به بیمارستان رساندم.

با افشای این ماجرا ماموران به ردیابی مرد میانسال پرداختند و در کمتر از ۳ ساعت وی را در قرچک ورامین شناسایی و بازداشت کردند.

مرد میانسال به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: من و همسرم از همان ابتدای زندگی مشترک با هم اختلاف داشتیم. چند بار تصمیم به جدایی گرفتیم اما به خاطر دخترمان از طلاق منصرف شدیم. آخرین بار ساعت ۶ صبح بود که با همسرم صحبت کردم. من از رفتارهای او گلایه داشتم اما به من بی‌اعتنایی کرد و خوابید. به همین خاطر با هم درگیر شدیم و من که عصبانی شده بودم کارد آشپزخانه را برداشتم و چند ضربه به شکم و سینه همسرم زدم. وقتی او خونین روی زمین افتاد ترسیدم و فرار کردم. قصد قتل همسرم را نداشتم و در یک لحظه نتوانستم خودم را کنترل کنم.

به دنبال اعتراف‌های این مرد، وی  به بازسازی صحنه جرم پرداخت و پرونده‌اش با صدور کیفرخواست به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به زودی به جرم او رسیدگی شود.

این در حالی است که اولیای دم درخواست قصاص را مطرح کرده‌اند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار