تجاوز آرش به دختر جذاب در مهمانی باغ ویلا+عکس مثبت18

دختر جوان مدعی تعرض است اما متهم می‌گوید، مرتکب تجاوز به عنف نشده است.

تجاوز آرش به دختر جذاب در مهمانی باغ ویلا+عکس مثبت18

به گزارش زنهار؛ ماه گذشته دختری هراسان به پلیس آگاهی رفت و از یک پسر جوان به نام آرش شکایت کرد و مدعی شد مورد آزار و اذیت این فرد قرار گرفته است.

 

دختر جوان به پلیس آگاهی گفت: دانشجو هستم و مدتی است با پسر جوانی به نام عرفان آشنا شدم که قصد داشتیم با هم ازدواج کنیم. آخرین بار عرفان مرا به باغی در غرب تهران دعوت کرد و من دعوت عرفان را پذیرفتم و به باغ رفتم. اونجا با آرش دوست عرفان روبه رو شدم. وقتی عرفان برای خرید از باغ بیرون رفت آرش مرا به گوشه ای از باغ برد و بدون توجه به التماس هایم مرا آزار داد. حالا من از او شاکی هستم.

 

تجاوز

 

این اظهارات در حالی بود که دختر جوان پس از مراجعه به پزشک قانونی آزار و اذیت های وارده به وی تایید شد و آرش تحت تعقیب قرار گرفت و مشخص شد در یکی از شهرهای مرزی کشور قصد خروج از کشور را دارد. بدین ترتیب جلوی خروج آرش گرفته و بازداشت شد.

دختر جوان در جلسه تحقیق، برای آرش اشد مجازات خواست و گفت: این پسر دوست عرفان بود اما به دوست خودش هم خیانت کرد و مرا آزار داد.

اما آرش وقتی در جایگاه ویژه ایستاد پرده از راز خود و دختر جوان برداشت و اتهام آزار و اذیت دختر جوان را نپذیرفت و ادامه داد: قبول دارم آن روز رفته بودم باغ و با نغمه رابطه برقرار کردم اما قبل از این ماجرا ما باهم رابطه دوستانه داشتیم و پیامک هایی در این زمینه به یکدیگر ارسال کرده بودیم.

تمام کسانی که آن شب در مهمانی بودند شاهد این ماجرا هستند.نغمه حالا برای اخاذی از من شکایت کرده و می خواهد مرا به دردسر بیاندازد.

او حتی به من اعتراض نکرد و خودش هم می دانست که به واسطه شغلم به خارج از کشور سفر می‌کنم . او برای بردن آبروی من چنین شکایتی را مطرح کرده است.

با این ادعا قاضی دستور داد پیامک‌های ردوبدل‌شده بین دختر جوان و آرش بررسی شود.

پس از بررسی پیامک‌ها قضات درباره این پرونده حکم صادر می‌کنند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار