تجاوز و آزار زن شوهردار جلوی چشم فرزندش+عکس مثبت18

جوان شیطان صفت برای زن تهرانی که همراه فرزندش در مسیر خانه بود ایجاد مزاحمت کرد و دوربین های مداربسته صحنه شیطانی پسر جوان را ثبت کرد.

تجاوز و آزار زن شوهردار جلوی چشم فرزندش+عکس مثبت18

به گزارش زنهار؛ شیطان تهران که یک بار سابقه تجاوز دارد دوباره اقدام به کار شیطان صفتی کرد. این شیطان یکبار بخاطر تجاوز محکوم به شلاق شده است. شیطان تهرانی این بار برای یک زن که همراه فرزندش بود ایجاد مزاحمت کرد. این جوان شیطان صفت تاکید می کند برای سرقت وارد خانه نشده و قصد آزار و اذیت داشته که موفق نبوده است.

سرهنگ عباس محمدخانی سرکلانتری دهم پلیس پیشگیری تهران گفت: روز 12 مرداد ماه سال گذشته خبری مبنی بر سرقت به عنف در محله امامزاده حسن به ماموران کلانتری 149 امامزاده حسن مخابره شد و تیمی از ماموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

 

تجاوز

 

او افزود: ماموران در تحقیقات پی بردند که زن جوان همراه فرزندش برای خرید از خانه خارج می شود اما در زمان بازگشت پسر جوانی برای زن جوان ایجاد مزاحمت کرده و زمانیکه زن جوان همراه فرزندش قصد ورود به خانه را داشته از پشت به سمت آنها حمله کرده و وارد ساختمان شده و پس از کتک کاری با زن و فرزند 4 ساله اش و آزار آنها اقدام به سرقت گردنبند طلا زن جوان کرده و پا به فرار گذاشته است.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات میدانی و بررسی دوربین های مداربسته موفق به سرنخ های پلیسی شدند و در ادامه تحقیقات مشخص شد که متهم با اطلاع از شناسایی شدنش اقدام به فروش خودرویش کرده تا ردی از خود به جا نگذارد این در حالی بود که ماموران کلانتری 149 با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شده و در یک عملیات غافلگیرانه این سارق که سابقه تجاوز در پرونده اش دارد دستگیر شد.

ترس از شیطان تهرانی

زن جوان که هدف این اقدام هولناک سارق شیطان صفت قرار گرفته به خبرنگار رکنا گفت: همراه فرزند 4 ساله ام برای خرید از خانه خارج شدیم و در زمان بازگشت این پسر جوان شروع به ایجاد مزاحمت برای من کرد که من از ترس به سرعت به سمت خانه حرکت می کردم و او قدم به قدم مرا تعقیب می کرد تا اینکه در نزدیکی خانه دیگر او را ندیدم اما وقتی در خانه را باز کردم و وارد پارکینگ خانه شدم پسر جوان با هل دادن در مانع بسته شدن در شد.

او افزود: پسر جوان من و فرزندم را زد و قصد آزار مرا داشت که شروع به جیغ و فریاد کردم و از صاحبخانه مان کمک خواستم که پسر جوان در یک لحظه اقدام به سرقت گردنبندم کرد و با سرعت پا به فرار گذاشت.

زن جوان ادامه داد: سرقت گردنبند برای من اهمیت زیادی ندارد اما ضربه روحی که به من و فرزندم زده شده قابل جبران نیست و از مقام قضایی می خواهم که این متهم به سزای اعمالش برسد تا دیگر دست به این کارها نزند

پشیمانی شیطان صفت تهرانی

پسر جوان که یک سابقه تجاوز در پرونده اش دارد ادعا می کند که قصدش دزدی نبوده و تنها برای آزار به زن تهرانی نزدیک شده است.

سابقه داری؟

تهمت تجاوز به من زده بودند.

محکوم شدی؟

بله، 2 سال قبل که پرونده تشکیل شده به شلاق محکوم شدم و حکم نیز اجرا شد.

الان به چه جرمی دستگیر شدی؟

تهمت دزدی زدند.

فیلم شما که وارد خانه شدی وجود دارد علت چیست؟

من برای دزدی نرفته بودم قصد آزار و اذیت زن جوان را داشتم.

چرا قصد این کار را داشتی؟

نمی دانم، اشتباه کردم.

چطور این کار به ذهنت رسید؟

من قصد داشتم شماره تلفنم را به او بدهم.

زن جوان همراه فرزندش بود چطور به خودت اجازه دادی این کار را انجام بدهی؟

اشتباه کردم.

حرف آخر؟

اشتباه کردم و دیگر دست به این کارها نمی زنم.

بنا بر این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس تهران قرار دارد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار