ترافیک نیمه سنگین در دو محور از جاده‌های کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

ترافیک نیمه سنگین در دو محور از جاده‌های کشور

به گزارش زنهار؛ سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور گفت: گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور حاکی از آن است که در حال حاضر تردد در تمامی جاده‌ها به شکل روان در حال انجام است و تنها در آزادراه قزوین – کرج محدوده‌های پایانه شهید کلانتری و پل فردیس و آزادراه ساوه – تهران محدوده کریم آباد ترافیک پرحجم است.

وی درباره میزان تردد در جاده‌های کشور نیز گفت: اطلاعات دریافتی از سامانه‌های ترددشمار نشان می‌دهد که در شبانه‌روز گذشته ترددهت نسبت به روز قبل شش دهم درصد افزایش داشته است. ساعات اوج تردد نیز بین ساعات ۱۶ تا ۱۷ و کمترین تردد نیز بین ساعات سه تا چهار انجام شده است. بیشترین تردد نیز به ترتیب از محورهای آزادراه کرج - قزوین، آزادراه کرج - تهران، آزادراه قزوین - کرج، آزادراه تهران - کرج و آزادراه ساوه - تهران انجام شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش‌ها حاکی از جو آرام در جاده‌های کشور است و تاکنون هیچ موردی از مداخلات جوی در جاده‌ها گزارش نشده است.

شیرانی درباره محورهای دارای محدودیت تردد نیز گفت:محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود.محورهای ریگان – ایرانشهر، شمشک - دیزین، لاسم - ارجمند، وازک - بلده، سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا، محور جدید هشتگرد – طالقان و گنجنامه - تویسرکان نیز تا اطلاع بعدی مسدود است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار