آلودگی هوا تا چهارشنبه ادامه دارد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی همچنین ورود سامانه بارشی به استان‌های غربی و بارش باران در این مناطق خبر داد.

آلودگی هوا تا چهارشنبه ادامه دارد

به گزارش زنهار؛ صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: تا روز چهارشنبه (۱۴ دی) تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت ادامه خواهد داشت. چهارشنبه با نفوذ سامانه بارشی به کشور در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب و شمال خلیج فارس بارش باران و برف وزش باد شدید موقت و در استان‌های جنوبی رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود. 

وی ادامه داد: پنجشنبه (۱۵ دی) در غالب مناطق کشور به‌جز جنوب شرق کشور بارش خواهیم داشت. شدت بارش در این دو روز در استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی است.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا روز جمعه (۱۶ دی) نیز بارش پراکنده در نوار غربی کشور، مناطق جنوبی، شمال شرق و ارتفاعات البرز پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در ادامه گفت: خلیج فارس و تنگه هرمز چهارشنبه و پنجشنبه، دریای عمان سه‌شنبه و چهارشنبه مواج خواهند بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۳ دی ) صاف و غبارآلود با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۸ درجه سانتیگراد و روز  چهارشنبه ( ۱۴ دی‌ ) صاف تا قسمتی ابری و غبارآلود، به‌تدریج افزایش ابر، گاهی وزش باد و اواخر وقت بارش پراکنده با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا( ۱۲ و ۱۳ دی)  بندرعباس با دمای ۲۷ و ۲۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۱۲- سردترین مرکز استان کشور است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار