انتشار عکس‌های جنجالی سارا خادم‌الشریعه و همسرش بعد از مهاجرت + عکس

بعد از انتشار این تصاویر جنجالی برخی رسانه های خارجی مدعی شدند که سارا خادم الشریعه این قهرمان ملی پوش دیگر به ایران برنمی گردد و به همراه همسرش اردشیر احمدی و پسرش به اسپانیا مهاجرت کرده است.

انتشار عکس‌های جنجالی سارا خادم‌الشریعه و همسرش بعد از مهاجرت + عکس

به گزارش زنهار؛ سارا خادم الشریعه برترین زن شطرنج باز ایران این روزها یکی از چهره های جنجال برانگیز رسانه های داخلی کشور شده است.

روزهای گذشته بود که انتشار تصاویری بدون حجاب از این شطرنج باز در مسابقات جهانی قزاقستان واکنش های گسترده ای را در فضای مجازی در پی داشت.

اما بعد از انتشار این تصاویر جنجالی برخی رسانه های خارجی مدعی شدند که این قهرمان ملی پوش دیگر به ایران برنمی گردد و به همراه همسرش اردشیر احمدی و پسرش به اسپانیا مهاجرت کرده است.

با این وجود هنوز سارا خادم الشریعه و همسرش به این حواشی واکنش خاصی نشان نداده اند و  صحت این خبر را تایید یا تکذیب نکرده اند.

در همین راستا به تازگی تصویری عاشقانه از این زوج در فضای مجازی در حال پخش شدن است که سوژه خبرساز برخی رسانه های داخلی شده است.

البته بررسی ها نشان می دهد که این تصویر قدیمی ست و در روز عقد این زوج ثبت شده است و ارتباطی به اخبار حاشیه ای این چند روز اخیر ندارد.

سارا خادم الشریعه  و همسرش

 
    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار