واکنش خزعلی به تجاوز به زنان در زندان‌ها

معاون رییس جمهور در امور زنان در رابطه با ادعای برخی رسانه های معاند مبنی بر تجاوز به زنان در زندان تصریح کرد: ابدا چینن ادعاهایی که در رابطه با تجاوز به زنان مطرح می‌شود، صحت ندارد.مسئولان معاونت زنان به طور خصوصی و بدون حضور هیچ فردی با زنان به گفت و گو پرداختند.

واکنش خزعلی به تجاوز به زنان در زندان‌ها

به گزارش زنهار؛ معاون رییس جمهور در امور زنان در رابطه با ادعای برخی رسانه های معاند مبنی بر تجاوز به زنان در زندان تصریح کرد: ابدا چینن ادعاهایی که در رابطه با تجاوز به زنان مطرح می‌شود، صحت ندارد.مسئولان معاونت زنان به طور خصوصی و بدون حضور هیچ فردی با زنان به گفت و گو پرداختند.

انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان در رابطه با شرایط زندان در بند نسوان گفت: به همراه هیئتی بازدید کاملی از زندان داشتیم، مدتی آنجا با تک تک زنان به گفت و گو پرداختم و همراهانم نیز با تمامی خانم ها صحبت کردند و نوشته و نامه‌های آنها را دریافت کردیم و همچنان درحال پیگیری آنها هستیم.

وی در رابطه با ادعای برخی رسانه های معاند مبنی بر تجاوز به زنان در زندان تصریح کرد: ابدا چینن ادعاهایی که در رابطه با تجاوز به زنان مطرح می‌شود، صحت ندارد و.مسئولان معاونت زنان به طور خصوصی و بدون حضور هیچ فردی با زنان به گفت و گو پرداختند.

معاون رییس جمهور در امور زنان گفت: طبیعی است که دشمن در هر حادثه و اتفاقی که برای جمهوری اسلامی ایران رخ می‌دهد به این شکل عمل می‌کند و سعی می‌کند با جو سازی و حرکت های رسانه ای، دروغ و افتراهایی را مطرح کند‌.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار