فوری؛ کارمندان تهرانی دورکار می‌شوند+جزئیات

به نظر می‌رسد تداوم وضعیت آلودگی هوا در تهران قرار است به دورکاری کارمندان تهرانی منجر شود.

فوری؛ کارمندان تهرانی دورکار می‌شوند+جزئیات

به گزارش زنهار؛ به نظر می‌رسد تداوم وضعیت آلودگی هوا در تهران قرار است به دورکاری کارمندان تهرانی منجر شود. این پیشنهادی است که رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت اعلام کرده است.

عباس شاهسوندی در این زمینه می‌گوید: «با توجه به ادامه آلودگی هوا و قرارگیری وضعیت هوا در شرایط ناسالم برای همه گروه‌ها، ما درخواست جدی دورکاری کارمندان تهرانی را داریم». آنچنان که در ادامه این پیشنهاد تصریح شده است این درخواست به طور جدی به خصوص برای کارمندان خانم باردار، کارمندان دارای فرزند زیر ۶ سال، کارمندان دارای بیماری تنفسی و قلبی و کارمندان با سن بالای ۶۰ سال مطرح است و باید دید تصمیم‌گیری‌ها در این زمینه به کجا خواهد رسید.

حالت نیمه تعطیل پایتخت در اثر آلودگی مداوم هوا هفته دومش را پشت‌سر می‌گذارد و به نظر می‌رسد قرار است وضعیت تعطیلی‌ها از مدارس و مهدکودک‌ها پا را فراتر گذاشته و به تعطیلی ادارت می‌رسد. پیشتر اعلام شده بود اگر شاخص آلودگی هوا به 200 برسد ادارات هم تعطیل می‌شود. وقوع چنین شرایطی ممکن است به تعطیلی کامل پایتخت بینجامد.

 

در ابتدای هفته محسن دهنوی، نماینده مجلس با اعتراض به وضعیت آلودگی هوا و بی‌عملی مسئولان خواستار این شده بود که حداقل تعطیلی پایتخت را زودتر اعلام کنند تا شهروندان از بلاتکلیفی بیرون بیایند. ضمن اینکه ادامه وضعیت تعطیلی مدارس موجب شده تا خانواده‌های کارمند با مشکلاتی در مدیریت فرزندان‌شان مواجه شوند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار