چهار استان درگیر باران و برف

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش برف و باران در ۴ استان و انسداد ۸ محور مواصلاتی خبر داد.

 چهار استان درگیر باران و برف

به گزارش زنهار؛ سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: بر اساس آخرین بررسی‌های صورت گرفته و پایش‌های انجام شده در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل محمدشهر تا پل کلاک، آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرشهر و محور شهریار – تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس نیمه سنگین اما روان گزارش شده است.

وی ادامه داد:‌ ترافیک در سایر محورهای مواصلاتی کشور روان گزارش شده و به صورت عادی در جریان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره وضعیت جوی حاکم بر محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش برف و باران در برخی از محورهای استان اردبیل و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های گیلان، مازندران و گلستان هستیم.

وی گفت: بر همین اساس به رانندگان توصیه می‌کنیم که حتما حین رانندگی سرعت مطمئنه را رعایت کرده و با توجه به بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی کشور لازم است که رانندگان با احتیاط بیشتری در جاده‌ها تردد کنند. بهتر است که زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و با برنامه ریزی وارد جاده‌ها شوند تا به منظور سریع‌تر رسیدن به مقصد، سرعت خود را افزایش ندهند. در این شرایط رعایت فاصله طولی با سایر خودروها نیز از اهمیت بیشتری برخوردار است. 

شیرانی اظهار کرد:‌ محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزاد راه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود. محور شریانی ریگان – ایرانشهر و محورهای غیر شریانی جدید هشتگرد – طالقان و گنجنامه - تویسرکان نیز تا اطلاع بعدی مسدود هستند. همچنین محورهای لاسم - ارجمند، وازک - بلده،‌ سروآباد – پاوه و سی سخت - پادنا نیز دارای انسداد فصلی هستند. 

شیرانی با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار